bad_ip Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 har kjøpt en garmin bilnavigasjon.. og den dobbelside teipen som følger med var ikke akkuart no å skryte av, kan jo feste den i frontruten med sugekopp, men vil helst ha den på dashbordet. Noen som vet om en eventuell limtype som er lett å få vekk... og kunne det muligens funke med silicon uten syre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 Har selv en Pioneer AVIC-S1 i min E46. Den har jeg festet med en brakett som er for mobilholder. Skrudde fra hverandre holderen til navien og skrudde den fast på braketten. Funker som bare det. La og ladekabelen inn i dashen slik at bare en liten bit stikker fram. Har desverre ingen bilder av akkurat dette, men her er i alle fall et bilde av samme brakett med mobilholder på. Eneste er at nå har jeg den på høyre side av luftedysene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 Sjå her du. Tok noen bilder for deg nå for noen timer siden. Ble aaalt for mørke da. Ladekabelen går bak pyntelista over spilleren og inn i dashen ved rattet. Så man ser bare noen få cm. der kabelen går inn i navien. Brakett til S1en skrudd fast på mobilbraketten: Navien festet på braketten: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 Fryser du.??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 Jepp. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Hvor hentet du strøm til laderen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 11, 2007 Share Skrevet Januar 11, 2007 Fant tenningsledningen som går opp til tenningslåsen. Loddet meg innpå der med en sikring. Du finner den der du og. Fargen er lilla med en farget stripe. Hsuker ikke hvilken farge stripen er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrem Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 3m har en veldig bra borrelåstape =) funker som f og limen får du enkelt vekk med 3m cleaner spray =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 13, 2007 Share Skrevet Januar 13, 2007 Løsningen til Mr.Stream her likte jeg godt . Sugekopp i frontruta er noe av det styggeste syns jeg . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå