Oak Skrevet Januar 8, 2007 Skrevet Januar 8, 2007 Sikkert en del som har sett denne, men la den ut allikevel.. Den bilen er syyyk http://www.rsportscars.com/eng/cars/mirage_gt.asp
Bimern Skrevet Januar 8, 2007 Skrevet Januar 8, 2007 Hadde vært helt greit å hatt en sånn i garasjen ja
Fredrik Skrevet Januar 8, 2007 Skrevet Januar 8, 2007 Porsche har mange fine modeller... bl.a 997 GT3 RS...
|Andreas| Skrevet Januar 8, 2007 Skrevet Januar 8, 2007 Den var rå Men jeg hadde ikke sagt nei takk til en vanlig Carrera GT heller
|Andreas| Skrevet Januar 8, 2007 Skrevet Januar 8, 2007 Porsche har mange fine modeller... bl.a 997 GT3 RS... Dette er også en rå bil. Var så heldig at jeg fikk se og høre denne på AutoZentrum for et par uker siden. Var en kar som hadde kjøpt seg en i hvit med sorte felger. Nydelig bil
milhouse Skrevet Januar 8, 2007 Skrevet Januar 8, 2007 Den er sykt fet den carrera gt varianten, men hadde ikke "horet" den så mye opp. Har sett og hørt gt3 rs og ble litt paff da. Men det jeg syne er noe av det fineste porsche har laget er 933 turbo som i badboys filmen. Står en sånn nede i garasjen... drømme, drømme.. Bilder med mobilen.
Fredrik Skrevet Januar 8, 2007 Skrevet Januar 8, 2007 Porsche Cayman S er trolig det beste kompromiset i dag for å få en fot innenfor Porsches fantastiske verden. Den har ytelser som en Z4 M Coupe og den er etter min mening også et bedre kjøp.
Toro Skrevet Januar 8, 2007 Skrevet Januar 8, 2007 Sikkert en del som har sett denne, men la den ut allikevel..Den bilen er syyyk http://www.rsportscars.com/eng/cars/mirage_gt.asp Rå bil, men ligner nesten mer på Ferrari syns jeg..
D.C.V Skrevet Januar 8, 2007 Skrevet Januar 8, 2007 Den er sykt fet den carrera gt varianten, men hadde ikke "horet" den så mye opp. Har sett og hørt gt3 rs og ble litt paff da. Men det jeg syne er noe av det fineste porsche har laget er 933 turbo som i badboys filmen. Står en sånn nede i garasjen... drømme, drømme.. Bilder med mobilen. Må bare spørre, har den 993`en stått der lenge? Må også si at jeg foretrekker 965 og 993
milhouse Skrevet Januar 8, 2007 Skrevet Januar 8, 2007 Vet ikke hvor lenge den har stått der. Må være noen entusiaster som bor i nærheten fordi det har vært en del forskjellige der de siste 2 årene. Vet ikke om den står der nå, men i løpet av sommern og høsten var den der mye. Det var jeg også, bare for å titte...
D.C.V Skrevet Januar 8, 2007 Skrevet Januar 8, 2007 Tenkte at svigerfar hadde solgt sin, men så den rett før jul..
Norman Skrevet Januar 8, 2007 Skrevet Januar 8, 2007 Tenkte at svigerfar hadde solgt sin, men så den rett før jul.. Hadde sikkert ikke fått låne den anyway! Tror ikke "onkel" Friele låner sin vekk heller.. sånn viljeg o ha
D.C.V Skrevet Januar 8, 2007 Skrevet Januar 8, 2007 Hadde nok ikke fått lånt den nei... Men en dag kansje
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Januar 8, 2007 Skrevet Januar 8, 2007 Likte den nye Porscha Nesten alt rødt... kult
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå