Gå til innhold

Ipodadapter eller AUXtilbehør på Pioneer spiller?

Anbefalte innlegg

Jeg har ett lite dilemma:

Er det noen som vet hvordan man styrer musikken, eller hvordan man navigerer mellom sangene med en ipodadapter på en pioneerspiller? Hvordan blir systemet liksom?

Jeg kan se for meg at det kan bli litt uoversiktlig..

Dette er spillere: http://www.pioneer.no/no/products/25/12 ... index.html

Det andre alternativet er å koble den til via AUX, da får jeg styrt musikken direkte via iPoden. (noe jeg vistnok ikke får via ipodadapter)

Noen som har erfaringer og tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første så kan du ha både IPodadapteren og AUX adapteren samtidig. Det er en ekstra inngang på IPodadapteren for tilkopling av dette eller CDveksler.

Uoversiktlig kanskje men det er bedre enn å måtte ha IPoden tilgjengelig og styre den. Legg den heller i hanskerommet som jeg har gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. Noen trykk blir det jo da. Men synes det uansett er bedre enn å styre to ting.

Eller så kan du montere en mobilbrakett ved siden eller over spilleren og sette IPoden der. Blir litt enklere da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Det jeg lurte på. Så spm er egentlig, hva er greiest? Styre via cdspilleren eller via ipoden?

+ med adapter er at den også lader seg. Det er jo ikke dumt.. Og som du sier, kan stasje den vekk i hanskerommet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ipod adapter på min 5800 spiller. Setter bare iPod på random jeg og så skifter jeg til neste og forrige sang på spilleren.

Har ikke testa så mye mer en det egentlig.

Nanoen ligger i hanskerommet og selve boksa fikk jeg akkurat plass til bak klokka på min E34. Er temmelig fullt bak spilleren nå gitt.

Er jo bare å ha sanger du liker på spilleren så er det kanskje ikke så stort problem?

Du kan jo stikke på pioneer.no, laste ned brukermanualen for spilleren og se hvordan det fungerer med iPod styring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...