Sevenord Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 Jeg har ett lite dilemma: Er det noen som vet hvordan man styrer musikken, eller hvordan man navigerer mellom sangene med en ipodadapter på en pioneerspiller? Hvordan blir systemet liksom? Jeg kan se for meg at det kan bli litt uoversiktlig.. Dette er spillere: http://www.pioneer.no/no/products/25/12 ... index.html Det andre alternativet er å koble den til via AUX, da får jeg styrt musikken direkte via iPoden. (noe jeg vistnok ikke får via ipodadapter) Noen som har erfaringer og tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 For det første så kan du ha både IPodadapteren og AUX adapteren samtidig. Det er en ekstra inngang på IPodadapteren for tilkopling av dette eller CDveksler. Uoversiktlig kanskje men det er bedre enn å måtte ha IPoden tilgjengelig og styre den. Legg den heller i hanskerommet som jeg har gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2007 Okai. Joda det er greit nok.. Men du mener det funker fint å navigere rundt i musikken direkte fra cdspilleren? At det ikke blir tungvint og fører til 1000 trykk for å finne riktig sang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 Tja. Noen trykk blir det jo da. Men synes det uansett er bedre enn å styre to ting. Eller så kan du montere en mobilbrakett ved siden eller over spilleren og sette IPoden der. Blir litt enklere da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2007 Jepp. Det jeg lurte på. Så spm er egentlig, hva er greiest? Styre via cdspilleren eller via ipoden? + med adapter er at den også lader seg. Det er jo ikke dumt.. Og som du sier, kan stasje den vekk i hanskerommet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw4real Skrevet Januar 11, 2007 Share Skrevet Januar 11, 2007 Ja no kan du lure! Hehehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 11, 2007 Share Skrevet Januar 11, 2007 Enklest å styre fra IPoden hvis den står fast rett ved spilleren. Men blir det like pent? Næh. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Januar 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2007 Nei, det er helt klart ikke like pent... Men syns det må være litt praktisk også oppi det hele Dessuten koster vel AUX greien bare halvparten tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 11, 2007 Share Skrevet Januar 11, 2007 995 fro IPodadapteren og 495 for AUXadapteren. Hvis da ikke 6800MPen har en Minijack bakpå. Husker ikke helt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Januar 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2007 mener jeg måtte ha ekstrautstyr for aux :/ Mange takk for innspill, ble en del klokere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 Har ipod adapter på min 5800 spiller. Setter bare iPod på random jeg og så skifter jeg til neste og forrige sang på spilleren. Har ikke testa så mye mer en det egentlig. Nanoen ligger i hanskerommet og selve boksa fikk jeg akkurat plass til bak klokka på min E34. Er temmelig fullt bak spilleren nå gitt. Er jo bare å ha sanger du liker på spilleren så er det kanskje ikke så stort problem? Du kan jo stikke på pioneer.no, laste ned brukermanualen for spilleren og se hvordan det fungerer med iPod styring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2007 Takk for innspill! Skal lese igjennom manualen ja, heh, kanskje jeg blir litt klokere:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå