Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
De med utslipp over 140 blir dyrere mener jeg.

e46 320d har falt mye hvertfall. Den har 153g.

Hva er mye?

Og hvor, her i landet eller? :wink:

Faen, jeg kommer til å kjøpe hus, og da blir det noe billigre -grøss-

Skrevet

jeg rotet litt, det er over 180 gram som er "krise". Satsen pr gram CO2 fra 141 til 180 g er kr. 502/g og over 180 g er satsen kr 1406/g.

Skrevet
Ja det er et sjukt land. I staden for å betale så mye til staten, så kan du heller kjøpe min 330ci :D

Den går får under 400 og blir trulig lagt ut for salg i sommer.

har du bilde? eg kjem jo fra SogFj så ekje så langt heimefra ;)

men jeg kjem ikkje tilbake te norge før oktober 2008.kansje den er litt billigere da

har ikkje fått tatt nokon skikkelige bilder enda. Blir trulig litt lenge å vente til oktober 2008. Men skal aldri sei aldri. Vi får snakkast i 2008 so får vi sjå :)

Skrevet

Norge har jo en av europas dårligste bilparker faktisk. Så det hadde jo kansje vert en go ide å fått ned avgiftene på bil så kansje alle sammen kunne hatt råd til å kjørt nye og sikrere biler =) Mitt forslag er att noen innpå her får stille til valg =D og alle bimmersfolk får stemme på "vår" representant som går for mindre avgifter og billige biler =)

Skrevet
Norge har jo en av europas dårligste bilparker faktisk. Så det hadde jo kansje vert en go ide å fått ned avgiftene på bil så kansje alle sammen kunne hatt råd til å kjørt nye og sikrere biler =) Mitt forslag er att noen innpå her får stille til valg =D og alle bimmersfolk får stemme på "vår" representant som går for mindre avgifter og billige biler =)

ja,det er sykt at verdens rikeste land,skal ha en av europas eldste bilparker!! og som du sier,nyere biler forurenser mindre,og er mye

mer trafikksikre!! Her i usa er det sjelden du ser folk i eldre biler enn 99`modeller.for de kjøper seg nye,pga det er billig.og bilskraphugene her er enorme! jeg flyr over en hver dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...