Gå til innhold

Syke inportavgifter! 330CI

jcvold
 Share

Anbefalte innlegg

Ja det er et sjukt land. I staden for å betale så mye til staten, så kan du heller kjøpe min 330ci :D

Den går får under 400 og blir trulig lagt ut for salg i sommer.

har du bilde? eg kjem jo fra SogFj så ekje så langt heimefra ;)

men jeg kjem ikkje tilbake te norge før oktober 2008.kansje den er litt billigere da

har ikkje fått tatt nokon skikkelige bilder enda. Blir trulig litt lenge å vente til oktober 2008. Men skal aldri sei aldri. Vi får snakkast i 2008 so får vi sjå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norge har jo en av europas dårligste bilparker faktisk. Så det hadde jo kansje vert en go ide å fått ned avgiftene på bil så kansje alle sammen kunne hatt råd til å kjørt nye og sikrere biler =) Mitt forslag er att noen innpå her får stille til valg =D og alle bimmersfolk får stemme på "vår" representant som går for mindre avgifter og billige biler =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norge har jo en av europas dårligste bilparker faktisk. Så det hadde jo kansje vert en go ide å fått ned avgiftene på bil så kansje alle sammen kunne hatt råd til å kjørt nye og sikrere biler =) Mitt forslag er att noen innpå her får stille til valg =D og alle bimmersfolk får stemme på "vår" representant som går for mindre avgifter og billige biler =)

ja,det er sykt at verdens rikeste land,skal ha en av europas eldste bilparker!! og som du sier,nyere biler forurenser mindre,og er mye

mer trafikksikre!! Her i usa er det sjelden du ser folk i eldre biler enn 99`modeller.for de kjøper seg nye,pga det er billig.og bilskraphugene her er enorme! jeg flyr over en hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...