Kjell Z3 Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 De med utslipp over 140 blir dyrere mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 De med utslipp over 140 blir dyrere mener jeg. e46 320d har falt mye hvertfall. Den har 153g. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 De med utslipp over 140 blir dyrere mener jeg. e46 320d har falt mye hvertfall. Den har 153g. Hva er mye? Og hvor, her i landet eller? Faen, jeg kommer til å kjøpe hus, og da blir det noe billigre -grøss- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Avgiftene. Får jo inn 03/04mod 320d for 230-260k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 jeg rotet litt, det er over 180 gram som er "krise". Satsen pr gram CO2 fra 141 til 180 g er kr. 502/g og over 180 g er satsen kr 1406/g. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugejan Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Ja det er et sjukt land. I staden for å betale så mye til staten, så kan du heller kjøpe min 330ci Den går får under 400 og blir trulig lagt ut for salg i sommer. har du bilde? eg kjem jo fra SogFj så ekje så langt heimefra men jeg kjem ikkje tilbake te norge før oktober 2008.kansje den er litt billigere da har ikkje fått tatt nokon skikkelige bilder enda. Blir trulig litt lenge å vente til oktober 2008. Men skal aldri sei aldri. Vi får snakkast i 2008 so får vi sjå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2007 er den sort eller grå? har sett e 330 parkert utafor bakdøra til peppe`s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugejan Skrevet Januar 10, 2007 Share Skrevet Januar 10, 2007 Er grå. Standard fanger, men skal sette på komplett M-tech 2 sett. Godt mulig du har sett den utafø peppe's. Må jo ha mat av og til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrem Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 Norge har jo en av europas dårligste bilparker faktisk. Så det hadde jo kansje vert en go ide å fått ned avgiftene på bil så kansje alle sammen kunne hatt råd til å kjørt nye og sikrere biler =) Mitt forslag er att noen innpå her får stille til valg =D og alle bimmersfolk får stemme på "vår" representant som går for mindre avgifter og billige biler =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2007 Norge har jo en av europas dårligste bilparker faktisk. Så det hadde jo kansje vert en go ide å fått ned avgiftene på bil så kansje alle sammen kunne hatt råd til å kjørt nye og sikrere biler =) Mitt forslag er att noen innpå her får stille til valg =D og alle bimmersfolk får stemme på "vår" representant som går for mindre avgifter og billige biler =) ja,det er sykt at verdens rikeste land,skal ha en av europas eldste bilparker!! og som du sier,nyere biler forurenser mindre,og er mye mer trafikksikre!! Her i usa er det sjelden du ser folk i eldre biler enn 99`modeller.for de kjøper seg nye,pga det er billig.og bilskraphugene her er enorme! jeg flyr over en hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå