muska Skrevet Januar 10, 2007 Share Skrevet Januar 10, 2007 Vi syntes forumet virker greit til vårt bruk og betaler selvsagt de 400,- iåret men vi er også aktive i klubbsammenheng da vi stuer bussen full av diverse deler og produkter til Rudskogen og Våler Rene taterfølget med buss,bobil og egne biler med innleide sjåfører. Men smaken er som baken og dem er todelt. Vi for vår del lever nesten for Bmw. Mvh Marianne og Odd Arild BMWCCN 491 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 10, 2007 Share Skrevet Januar 10, 2007 Kan jo være det står felaktig info på BMWCCN, men jeg sitere:"BMW Car Club, Norway er en selvstendig og uavhengig norsk klubb for BMW-entusiaster og sympatisører. Klubben er anerkjent og blir støttet av BMW Norge AS. Klubben drives av et styre som velges på årsmøtet. De tillitsvalgte utfører arbeidet på frivillig ulønnet grunnlag." Er dette løgn eller er det noen som er enda høyere oppe enn de tillitsvalgte eller har jeg feil og missforstått nå igjen En (deltids)ansatt person er ikke en tillitsvalgt. Det jeg mener å huske er at det er eller har vært en person deltidsansatt på administrasjon/regnskap. Dette er da en person de tillitsvalgte har valgt å ansette. Vi som medlemmer gir jo tross alt de tillitsvalgte muligheter til å gjøre slike valg på våre vegne, og det er helt sikkert behov for det i en så stor klubb. Det er altså på ingen måte noe jeg kritiserer, jeg lurte bare på hvordan du kunne være så skråsikker på at det ikke var noen der som fikk lønn. Men igjen, jeg har skrevet tror og trolig ganske mange ganger nå, og det har liten hensikt å diskutere dette mer før noen som vet hva som er fakta og ikke kommer på banen. Jeg skal gladelig beklage om jeg har tatt feil - det er i så fall ikke første gangen jeg tar feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå