Gå til innhold

Eu godkjent i 3 år?

Kenny_
 Share

Anbefalte innlegg

På gøy sjekket jeg når bilen min skulle inn til kontroll.

Fikk opp denne

DisplayImage.jpg

mm, jeg kjøpte bilen i april 2006, å ble registert første gang i norge da.. = 3 år godkjent..

Er dette riktig? Kjekt å vite da jeg skal selge bilen å kan reklamere for eugodkjent i 2 år til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

reg år i oddetall, skal inn i oddetall..

reg år i partall skal inn i partall. siste siffer på skilt er måned, 1=januar, 2= februar osv..

bilen din er reg i oddetall, 1995..

får lapp i posten 3mnd før du egentlig må eu ok bilen, så da vil du få lapp i posten i desember..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min bil ble sist godkjent og registrert på meg med skilter 13-10-2005, etter et par år i avskiltet tilstand av forrige eier. den er nå avskiltet, dermed får jeg ikke sett når den skulle inn på ny EU kontroll, men vil det bety at den skulle ha vært inne i år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min bil ble sist godkjent og registrert på meg med skilter 13-10-2005, etter et par år i avskiltet tilstand av forrige eier. den er nå avskiltet, dermed får jeg ikke sett når den skulle inn på ny EU kontroll, men vil det bety at den skulle ha vært inne i år?

Hæ? Du trenger jo ikke å vise en avskiltet bil på eu? Du må jo uansett vise den når/hvis du skal ha skilter på den igjen.

Hvis du tenker på når den skulle ha vært inne hvis det faktsik hadde vært skilt på den, gjelder det som blir sagt før i tråden her. Oddetall i oddetall osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du skal ha skilta dine på bilen igjen må du på en eu-kontroll...det er det som er visningen for å få skilta...gjør du dette med en bil som er førstegangs registrert juni 1996 (f.eks) og du vil ha skilta nå så må du på en kontroll nå for å få skilta, så må du på en før juni for at den skal være eu-godkjent i 2år til...hvis ikke mister du skilta...litt unødvendig, men sånn er systemet for å unngå å bli lurt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...