oyvin Skrevet Januar 9, 2007 Skrevet Januar 9, 2007 Lurer på hva som kan ettermonteres og ikke på min e39. Og evt hva som må til.. Er 96 modell, men usikker på akkurat produksjonsmåneden, kan evt finne det ut. Kjørekomputer.. Har hørt at det holder å kjøpe den blinkhendelen med bordkomputer knapp? Multifunksjonsratt med CC.. ? mtec.. ? Automatisk blendbart sladrespeil? varme i stoler?
Storkaren Skrevet Januar 9, 2007 Skrevet Januar 9, 2007 http://norway.schmiedmann.com/ kan jo ta en titt her blant annet... tror det letteste er å ringe til en bmw forhandler, de kan gi deg svar og priser på alt, dersom du skal ha orginaldeler... men det meste er nok mulig å få til ja! men spørsmålet er om det er verd det...
hav Skrevet Januar 9, 2007 Skrevet Januar 9, 2007 Hei har prøvd å sjekke det samme men bmw'folka i oslo har alltid så travelt at de aldri kan svare det over tlf og jg må ringe dm tilbake.Kan du ike si ifra hvilket svar du får og eventuelt priser? takker! mvh Hav
Geir Anders Skrevet Januar 9, 2007 Skrevet Januar 9, 2007 Hm, automatisk blendbart hadde vært digg, er ikke det på ny bilen, men har det i den gamle. Irriterendes.
sondre Skrevet Januar 10, 2007 Skrevet Januar 10, 2007 Sliter med å få svar på noen av de samme problemstillingene... Hadde varme i setene og automatisk avblendbare speil i den forrige bimmeren og skulle gjerne hatt det i den jeg har nå... har ikke greid å få noe fornuftig svar fra de jeg har spurt. På verkstedet snekket jeg med en som trodde at varmelementene lå klare til bruk hvis det var skinnseter - men fikk det ikke bekreftet... Så keep meg updated on the progress
oyvin Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Skrevet Januar 10, 2007 Skal si ifra etterhvert som jeg finner ut. Kjenner en som ettermonterte varme i stolene på en e36 med skinnseter, han fikk det for 2200 hos gs. Da gjorde han jobben selv, men fikk med brytere, varmeelement osv. Så det er vel bare å ringe og høre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå