sammigun Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Vi er det. Skikkelig heldige som har denne tjenesten som ikke koster ei krone..... Dette har jeg også blitt fortalt av flere jeg har vært og kjøpt BMW av, både biler og deler. De har vært veldig fornøyde med å komme i kontakt med folk som har bruk for, eller interesse for det de sitte med av BMW, selv om de selv kanskje bare kjører Audi eller Toyota til vanlig. Det er mange forum som krever at du må være betalende medlem av en klubb for å få opprettet en konto. Tenker da spesielt på Audi/Volkswagen Club og Opel Motorsport klubb. Jeg har hatt flere VAG-biler oppigjennom, og nå har jeg ståendes en Kadett GSI som tar plass jeg ikke har. Tenkte jeg kunne legge den ut på Opel-klubben, men jeg er da vitterlig IKKE interessert i å melde meg inn i en klubb og betale kontigent for det. Så alle de "gode" delene på denne bilen blir nødt for å havne på høgger... Litt naivt å tro at alle gode og interessante Opel'er havner i hendene på en entusiast..... 3 ganger hurra for bimmers.no!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinE39 Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Helt enig... Er nettopp blitt medlem og surrer en del rundtom på trådene her, og finner veldig masse lærerikt! Utrolig mange som har skikkelig peiling her og det er stor hjelp for de som ikke har fullt så mye... Og med så mange hyggelige folk og at det til og med er gratis, kommer nok jeg til å bli her lenge! <3bimmers.no<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBenny Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 japp, detta er en kjempeside! leser her nesten hver dag...massse lærerikt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Vi får sende noen varme tanker til Gunnar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 og kyss? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 er ikke sikkert at gunnar hadde likt det! neida dette er et kjempeforum,hadde ikke vert lett og ha bmw uten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Jeg har vært her i nesten 3 dager og synes denne hjemmesiden er den beste jeg har vært på.. Bare BMW Fin side for de som er Bmwfrelst hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Jeg er også veldig fornøyd med forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 jeey Bimmers er sjef. uten denne siden hadde det blitt noen dyre og flittige turer på verksted Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odde Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Enig med det som blir sagt i innleggene over!! Bimmers.no er en knallbra side og all ære til Gunnar som drifter dette med hjelp av andre flinke Admin`er! :applause: :applause: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 jepp, de har fått til en kjempe bra side!! veldig mye pra informasjon! og virker som det er et høyt kunnskaps nivå på flere inne hær! veldig bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjeagle Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Ja dette er et kjempebra forum, hvor du kjapt får svar op det du lurer på! Det er mye kunnskap hos folk her på forumet, og her deler alle sin kunnskap med alle. KJEMPEFLOTT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw345tic Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Beste forumet jeg er på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Kjempe forum Har vært inne her nesten daglig siden jeg ble medlem Mye Bra folk her inne Mange med mye kunnskaper om BMW og biler generelt Og vi som ikke kan så mye om motor lærer mye med å lese her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Er også meget godt fornøyd med arbeidet til Gunnar og Co, å for en tid tilbake, så var det nødvendig (mener jeg å huske) å oppgradere noe utstyr, for å opprettholde "standarden" på dette forumet, å Gunnar spurte ydmykt om pengestøtte, og folk betalte gladelig. Å etter en stund, så ble det hele omgjort til et lotteri, etter at OS Bildeler hadde lest om dette, og Sponset Bimmers med en pocketbike til å lodde ut. Dette viser bare at folk setter pris på et slikt utmerket "produkt" som BIMMERS.NO er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå