Gå til innhold

kræsja bilen :(

Moenmann
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Så ut som om den hadde fått seg en solid kilevink ja... Hvis det er rammeskade blir den ikke kondemnert da?

forsto det som at den kunne fikses! venter bare på pris på alt.. er ikke noe jeg ser frem til..

Kan du ikke fikse ting selv da? rette, sparkle hjulbuen bak. bytte skjerm, frontfanger, panser, grill osv.. så er det bare lakkering som gjenstår. Ramme skaden skulle du ha jigget ut med traktor, sparklet og lakket før takstmannen kom :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ut som om den hadde fått seg en solid kilevink ja... Hvis det er rammeskade blir den ikke kondemnert da?

forsto det som at den kunne fikses! venter bare på pris på alt.. er ikke noe jeg ser frem til..

Kan du ikke fikse ting selv da? rette, sparkle hjulbuen bak. bytte skjerm, frontfanger, panser, grill osv.. så er det bare lakkering som gjenstår. Ramme skaden skulle du ha jigget ut med traktor, sparklet og lakket før takstmannen kom :wink:

Heh..forrige gang jeg prøvde meg med sparkel på en bil ble det ikke akkurat nydelig. og jeg har ikke lokaler eller plass til å holde på med noe nå på vinteren.. i tillegg så er jeg hardbarka bygutt uten traktor..hehe :P

men det er godt noen har mekanikere i blodet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var da veldig mye sparkel på den hjulbuen da!!!

må bygge ut litt når man kjører 245 dekk..

Jeg kjører 245 dekk på min E-36, og har ikke engang valset hjulbuen. I tillegg er den senket...

Alt kommer jo ann på hva slags impress du har på felgene da.. du kan prøve med mine felger så får du nok problemer ;) hehe dvs 245/35 på 10x17 med ET19 da må det valses..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

burde nok gå nn å få bil ut av den igjenn., fått seg en god en i jhøyre hjørne, e36 er et helvette å rette rammevangene på, de er utrolig stive, ofte like greit å ta den i orginalpunktene v torpedoveggen,ny rammevange komplett med tårn og alt mener jeg kosta 5000 ca.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører 245 dekk på min E-36, og har ikke engang valset hjulbuen. I tillegg er den senket...

Alt kommer jo ann på hva slags impress du har på felgene da.. du kan prøve med mine felger så får du nok problemer ;) hehe dvs 245/35 på 10x17 med ET19 da må det valses..

hehe, sant det. Jeg har ET47..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, sant det. Jeg har ET47..

Regnet med noe slik ja ;) hehe er ganske avgjørende

Men da er vi enige, hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...