Moenmann Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2007 kan prøve å holde tråden oppdatert på hva som skjer videre med bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oil drop man Skrevet Januar 10, 2007 Share Skrevet Januar 10, 2007 Var da veldig mye sparkel på den hjulbuen da!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moenmann Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2007 Var da veldig mye sparkel på den hjulbuen da!!! må bygge ut litt når man kjører 245 dekk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oil drop man Skrevet Januar 10, 2007 Share Skrevet Januar 10, 2007 Med sparkel........hm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Januar 10, 2007 Share Skrevet Januar 10, 2007 Var da veldig mye sparkel på den hjulbuen da!!! må bygge ut litt når man kjører 245 dekk.. Jeg kjører 245 dekk på min E-36, og har ikke engang valset hjulbuen. I tillegg er den senket... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moenmann Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2007 se sommerfelgene før dere uttaler dere da har ikke ordentlig bilde av dem nå.. men er det noen fra krs her, har de sikkert sett bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Januar 10, 2007 Share Skrevet Januar 10, 2007 har du lagt på sparkel for at buen skal se bredere ut? eller har du vært uheldig med valsing/banking av buer og måttet bruke så mye sparkel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moenmann Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2007 flere eiere for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Januar 10, 2007 Share Skrevet Januar 10, 2007 hehe, skjønner.. har mulighet til å få det ordentlig igjen nå hvertfall.. lykke til:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Januar 10, 2007 Share Skrevet Januar 10, 2007 Så ut som om den hadde fått seg en solid kilevink ja... Hvis det er rammeskade blir den ikke kondemnert da? forsto det som at den kunne fikses! venter bare på pris på alt.. er ikke noe jeg ser frem til.. Kan du ikke fikse ting selv da? rette, sparkle hjulbuen bak. bytte skjerm, frontfanger, panser, grill osv.. så er det bare lakkering som gjenstår. Ramme skaden skulle du ha jigget ut med traktor, sparklet og lakket før takstmannen kom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moenmann Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2007 Så ut som om den hadde fått seg en solid kilevink ja... Hvis det er rammeskade blir den ikke kondemnert da? forsto det som at den kunne fikses! venter bare på pris på alt.. er ikke noe jeg ser frem til.. Kan du ikke fikse ting selv da? rette, sparkle hjulbuen bak. bytte skjerm, frontfanger, panser, grill osv.. så er det bare lakkering som gjenstår. Ramme skaden skulle du ha jigget ut med traktor, sparklet og lakket før takstmannen kom Heh..forrige gang jeg prøvde meg med sparkel på en bil ble det ikke akkurat nydelig. og jeg har ikke lokaler eller plass til å holde på med noe nå på vinteren.. i tillegg så er jeg hardbarka bygutt uten traktor..hehe men det er godt noen har mekanikere i blodet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Germanlook Skrevet Januar 11, 2007 Share Skrevet Januar 11, 2007 Var da veldig mye sparkel på den hjulbuen da!!! må bygge ut litt når man kjører 245 dekk.. Jeg kjører 245 dekk på min E-36, og har ikke engang valset hjulbuen. I tillegg er den senket... Alt kommer jo ann på hva slags impress du har på felgene da.. du kan prøve med mine felger så får du nok problemer hehe dvs 245/35 på 10x17 med ET19 da må det valses.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3e30 Skrevet Januar 11, 2007 Share Skrevet Januar 11, 2007 burde nok gå nn å få bil ut av den igjenn., fått seg en god en i jhøyre hjørne, e36 er et helvette å rette rammevangene på, de er utrolig stive, ofte like greit å ta den i orginalpunktene v torpedoveggen,ny rammevange komplett med tårn og alt mener jeg kosta 5000 ca. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Januar 11, 2007 Share Skrevet Januar 11, 2007 Var da veldig mye sparkel på den hjulbuen da!!! må bygge ut litt når man kjører 245 dekk.. Jeg kjører 245 dekk på min E-36, og har ikke engang valset hjulbuen. I tillegg er den senket... Alt kommer jo ann på hva slags impress du har på felgene da.. du kan prøve med mine felger så får du nok problemer hehe dvs 245/35 på 10x17 med ET19 da må det valses.. hehe, sant det. Jeg har ET47.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Germanlook Skrevet Januar 11, 2007 Share Skrevet Januar 11, 2007 Var da veldig mye sparkel på den hjulbuen da!!! må bygge ut litt når man kjører 245 dekk.. Jeg kjører 245 dekk på min E-36, og har ikke engang valset hjulbuen. I tillegg er den senket... Alt kommer jo ann på hva slags impress du har på felgene da.. du kan prøve med mine felger så får du nok problemer hehe dvs 245/35 på 10x17 med ET19 da må det valses.. hehe, sant det. Jeg har ET47.. Regnet med noe slik ja hehe er ganske avgjørende Men da er vi enige, hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå