Gå til innhold

Rå stasjonsvogn! E91 - ACS3

Skands1
 Share

Anbefalte innlegg

Jo mulig det. En stund siden den ble solgt så da er det vel med stor sannsynlighet den samme bilen.. Ganske kult og tøft gjort å gjør det på den måten.. Skulle gjerne visst om folien er like fin ennå, og om det har blitt forskjell i lakken. Hvis folien tas av så må det vel nødvendigvis bli en forskjell i lakken hvis taket er orginal-lakken og resten er dekket og beskyttet av folie. Taket er jo nokså utsatt for slitasje pga sollys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja, ei polering gjør nok susen vil jeg tro. vet ikke hvordan den nye lakken er idag, om den falmer like jævlig som den gamle eller har blitt noe bedre med årene. men den folie greia der er jo ganske genial egentlig, istede for å lakkere bilen helt kan man koste på seg noen meter folie å få lagt på for å piffe opp bilen en stund fremover og ta det av når man er lei den "nye" looken:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder av en hvit/svart E90 ACS3 3.0i solgt av Bavaria Stavanger. Rå!!

Så vidt jeg vet så er bilen egentlig svart og det hvite er folie som er lagt på etterpå, men er laaangt fra sikker... Rå bil er det uansett!

img4166nyzz6.jpg

img4154nyep9.jpg

img4152nyhf0.jpg

img4151nyjg0.jpg

Helt riktig Skands1. Dette er en 330XI og det hvite er folie. en meget lekker tralle spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, fytti grisen for en rå bil. Og særlig med den motoren og ikke minst ser interiøret ut til å være skikkelig lekkert det også...

Håper vi får anledning for å ta en nærmere titt på den på treff her i Rogland i løpet av året. Hvis den går i Rogaland da? Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 years later...
har en helt lik en men i sølv grå, skal faktisk selg den nu :D noen som e interessert?

Du Mr, dette er en 4 år gammel tråd... Ta noen skikkelig bilder av bilen din og legg den ut for salg i en salgstråd.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...