Gå til innhold

Stakkars gutt

Aracna
 Share

Anbefalte innlegg

Det er lei å lese om denne saken gitt..

Blir så provosert av at politiet går ut å sier at slike saker ikke prioritert! Gutten har jo tapt store beløp, men de kan ikke gjøre noe.. Men det er jo klart, kriminalitet mot privatpersoner er jo ikke så fralig iflg. staten. Snyt på skatten, og du går ikke lenge uten at de på døra. Men det er jo krimilalitet mot staten, så det må prioriteres.

http://www.fvn.no/bilder/bildeserier/article431605.ece

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

pffffft jævler , og det gjelder politiet også, de sier de har et budsjett å følge og derfor vil de ikke hjelpe til med slike saker , slikt er noe av det dummeste jeg hører!

i dag morges fulgte politiet etter meg i 10 min da jeg var på tur til jobb , da jeg stoppet spurte de om jeg så den fotgjengeren jeg passerte i byen på tur til jobb, ja sa jeg og de fikk se lappen min så kjørte de igjen..... DET har de ressurser til, men ressurser til å oppklare slik kriminalitet som her er beskrevet har de pokker ikke, jeg skjemmes over det norske politi og de norske politikere !!!!!!!

det er en skam for samfunnet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han har garantert betalt nok skatt på alle de overtidstimene sine til at det bør dekke en tur for å ta undersøkelse av bilen. Forbanna norske stat!!

Vet selv hvordan det er å få stjålet noe og ha innbrudd og jeg fikk heller ingen hjelp av politiet. Ene gangen tok jeg saken i egne hender da jeg tok tyven på fersk gjerning med tyvegodset som var skadet for flere tusen. Anmeldte tyven som innrømte tyveriet og fikk gå fri, mens jeg satt igjen og måtte betale for skadene på tyvegodset selv. :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan virke som at jo mer frekke tyvene er jo mindre sjangse får å bli tatt!

for 1 uke siden våknet jeg opp med ingen front på bilen! :S da hadde noen skrudd av hele fronten på bilen min! fikk brev igår av politet at saken er hennlagt! hva faen? de har sikkert ikke sett på saken en gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det forsikring på bilen? Forsikrings selskapet kan ganske sikkert presse igang en etterforskning, siden dem blir sittende med regningen om bilen er forsikra.

Helt utrolig at Politiet i verdens rikeste land ikke får penger til å etterforske kriminalitet! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fulgt med på prosjekttråden til wheelman, og synes dette er utrolig trist. Blir skikkelig forbanna når jeg hører om slike ting. Er det tilfeldig at denne bilen ble ribbet, eller kan det ha en sammenheng med en detaljert prosjekttråd som viser alt som er gjort? I så fall vil jeg revurdere å lage en tråd om min bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke nødvendigvis noen stor tilhenger av alle modifiseringer denne bilen gikk gjennom, men jeg er uansett sterk motstander av hærværk, tyveri og generell faenskap. Synes det er merkelig at politiet går ut slik de gjør i avisannonsen og sier at de i praksis ikke bryr seg om denne typen kriminalitet. Hvis jeg hadde vært hadde vært profesjonell bilstjeler så hadde ikke sånne uttalelser fått meg til å revurdere karrierevalget i særlig grad.

Konklusjonen er vel at dersom man trenger rundt 100.000 kroner så er det mest fornuftig å stjele dem fra en privatperson.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...