klebefix Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 glad eg ikkje har diesel http://www.tu.no/samferdsel/article67050.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 Herregud det blir for domt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 ingenting er gratis i norge nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 Jeg kjente jeg ble jævli forbanna nå!! Først setter dem ned avgiftene på diesel biler, så flest mulig skal kjøpe bilen, så skal de faen meg sett opp årsavgiftene på diesel biler, snakk om dobbeltmoral i dette kommunist og onkel skrue landet... Har mest lyst til å flytte bort fra dette landet.. nok er nok... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 Ahh. Jippi. har hatt diesel bil i en mnd. Føler at jeg bor på grensen til sverige gett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 Om dette skjer så skal stoltenberg få svelge hele eksosanlegget mitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 Om dette skjer så skal stoltenberg få svelge hele eksosanlegget mitt Ta det andre veien i steden :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 Om dette skjer så skal stoltenberg få svelge hele eksosanlegget mitt Gla eg ikkje har diesel bil. Men skal ikkje diesel også bli dyrere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 Ja de sittende myndighetene håper jeg kommer til å bli kjeppjaga ut av tinget når det blir stortingsvalg igjen...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 Jeg ser ikke noe dramatisk i dette forslaget. Som jeg også skrev i BMWCCN´s forum har vi i flere år hatt differensierte årsavgifter her i Danmark. Avgiftene beregnes etter hvor langt bilene kjører på en liter drivstoff + en miljø/straffeavgift for dieselbiler. Vi må betale 3020,- danske kroner i årsavgift for en E90 320i, mens en E90 318d ditto koster 4500,- kroner i årsavgift. En E65 760i koster 9480,- i årsavgift... og en E65 745d koster 9620,- kroner i årsavgift. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 ikke F#¤% om jeg vil betale 10 lapper i veiavgift! det tror jeg det er fler som ikke vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mangel Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 HAHAHAHA, sorry altså, men det MÅTTE jo være for godt for å være sant at de skulle sette ned avgiftene på noen biler. Det her er jo bare en annen måte for å sette opp momsen på bilene... Først øker de avgiftene på de bilene som forurenser mye og senker på dem som ikke forurenser så mye, hvor av mange er diesel biler. Og mange mener det her er fornuftig, miljøvennlig, og tenker ikke videre over det. Deretter øker dem årsavgifta på diesel bilene så de tjener inn igjen de pengene som går til å sette ned prisen på enkelte biler. Som alt i alt fører til at staten for fler penger i kassa... Norge er et hyggelig land dere! Føler jeg er utrolig stolt... eller nei... tror jeg forveksler det med følelsen av å måtte spy..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 Kjenner jeg blir litt irritert nå ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 Skjønner godt dere som blir sinte av dette... men personlig så hater jeg å ligge bak sure diselbiler!!! Men dette går vel på NOx og diselpartikler, ikke CO2.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mangel Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 Skjønner godt dere som blir sinte av dette... men personlig så hater jeg å ligge bak sure diselbiler!!! Hva mener du med sure dieselbiler?? lukter de vondt eller mener du de er treige? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå