espen lysholm Skrevet Februar 12, 2007 Share Skrevet Februar 12, 2007 Hei! Har en 330XI til salgs jeg.... Vurderer du 4wd så skal du lete lenge etter en som er så fin å kjøre som en 330XI. 2,5 literen kan ikke sammenlignes. Se finn.no http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=9189930 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2007 Gratulerer,det var en veldig fin bil ja Må innrømme at eg fekk en trang etter å gripe til telefonen der! Men er jo helst diesel eg vil ha,men det kan jo sjå ut til at diesel blir dyrt å eige i tida framover mht regjeringen Trur nesten eg vil avvente et bilkjøp av slik skala før eg veit korleis avgiftene vil ende opp. Men tusen takk for tilbudet,er ikkje bilen solgt før den tid kan det hende eg ringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen lysholm Skrevet Februar 13, 2007 Share Skrevet Februar 13, 2007 Det må du selvfølgelig bare gjøre. Jeg er veldig frem og tilbake selv i forhold til om jeg skal selge den eller ikke. Er jo så konge bil. Det kan godt hende den ikke blir solgt nå. Vedr diesel så er man vel avhengig av om det er partikkel filter eller ikke. Er usikker på om det er det på BMW's modeller som er +/- 2000 modeller. Tror man må se etter en nyere bil da, men nå vet man jo ikke enda hvordan myndighetene tenker beskattingen. Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2007 Ja den hadde eg vært tilbakeholden med å selge sjøl,hehe... Trur eg får vente og sjå korleis de "lærde" på tinget kommer til å utarbeide nye og flotte avgifter....... Men pokker til bil du har alså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Februar 13, 2007 Share Skrevet Februar 13, 2007 E39 har meg bekjent aldri blitt levert med 4WD. Da må du opp i SUV-utgaven av E39, som er X5 og ikke heter E39 i det hele tatt. Riktig det Gunnar, E39 har dessverre aldri blitt levert med 4 hjuls trekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå