Søreng Skrevet Januar 16, 2007 Skrevet Januar 16, 2007 Søreng: Vi har noen tynne gummilister på rull som kanskje kan funke. Bare kom innom og se om disse kan hjelpe på problemet ditt. Ok, kommer innom en dag. Når jobber du og hvilke priser er det på slikt?
StigJ Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Skrevet Januar 21, 2007 Da var helgens økt ferdig. Blei to lag med glassfiber på kassene. Og så dempet jeg hele bagasjen med Dynamat Extreme. Noen bilder fra kveldens/nattens kos: Fant ut at jeg ville lage litt mer enn bare en flat plate over forsterkerene. Endrer nok bittelitt på forsterkerplasseringen også. Men kom desverre ikke lenger på platen siden fresen er demontert grunnet flytting/rydding. Må jo frese kant til plexien før jeg kan sparkle de sammen. Og da var bagasjen "beblinget" med dette: Og slik ble det: Legger og med et bilde av batterimonteringen:
Søreng Skrevet Januar 21, 2007 Skrevet Januar 21, 2007 Se her ja. Begynner å ta litt form nå! Gleder meg til å se videre utviklingen! Ser gromt ut!
John H Skrevet Januar 22, 2007 Skrevet Januar 22, 2007 Dette blir tøfft! Dette dynamat stoffet? er det voldsomt dyrt eller?
StigJ Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Skrevet Januar 22, 2007 Vi har nettopp begynt å selge Dynamat, så jeg har ikke satt meg inn i prisene enda. Men ett kjapt søk så kom dette opp: http://www.ljudia.no/pdf/Kategorier/no/ ... hor_no.pdf Edit: Ser litt nærmere på siden til Ljudia. Stusser litt over prisen på Xtreme Trunk Kit. Så har de avbildet Bulk pakken som jeg brukte. Vet den er dyr, men ikke prisen. Lurer rett og slett på om de har satt prisen på ett flak. BulkPack inneholder 9 flak. Jeg brukte nesten 8 i bagasjen min.
|Andreas| Skrevet Februar 10, 2007 Skrevet Februar 10, 2007 Kommet noe lenger med stereo bygget? Litt spent på hvordan du gjør ting i bagasjerommet
StigJ Skrevet Februar 11, 2007 Forfatter Skrevet Februar 11, 2007 Har ikke fått gjort noe på de siste 14 dagene med bilen min. Har hatt nok å gjør på jobben i det siste. Har fått oss ny butikk. Så det har blitt noen lange dager og netter. Men nå er den så og si ferdig. Så jeg tenkte jeg skulle begynne igjen til neste uke eller helg. Meeen jeg kan jo poste noen bilder av den nye butikken og vår demobil som er nesten ferdig. Slik så butikken ut før. Mørk, trist, rotete og lavt under taket. Den nye er vegg-i-vegg med den gamle. Hvis man ser på det første bildet så begynner den nye rett ved den sølv Peugeoten som står helt til venstre. Noen bilder under bygging. 8 meter lang vegg for Stinger, Kicker, JL Audio og Dynamat. 5 nye monter for spillere. Ett monter for Pioneer, ett for Sony, ett for Panasonic, ett for Blaupunkt og ett for Alpine (har ikke kommet enda). Disse har vi fått spesiallaget hos et lokalt butikkinredningsfirma. Her er butikken nesten ferdig. Har selvfølgelig glemt å ta bilder av hvordan det ser ut nå. Men det kommer.
StigJ Skrevet Februar 11, 2007 Forfatter Skrevet Februar 11, 2007 Så kan jeg jo poste noen bilder av demobilen vår. Det er en 2005 modell Suzuki Swift 4x4 med full original styling. Vi kjøpte den helt ny. Har gått hele 2000km nå Kallenavnet på denne ble fort "Skruen" Det som er montert inn er Alpine dobbelDIN skjerm framme med Alpine 7" skjermer i nakkestøttene. 3-veis JL Audio XR frontsett, JL Audio 450/4 firekanaler, JL 1000/1 monoblokk, og JL 13" W6 sub. Monstercable signalkabler og Stinger batterier, 12F hybrid kondensator og koplingsutstyr. Senkesett ligger klart og 17"ere er bestilt. Her har jeg felt inn skjermer for første gang. Ikke akkurat det største bagasjerommet: Og litt dekor må man ha.
StigJ Skrevet Februar 12, 2007 Forfatter Skrevet Februar 12, 2007 Legt inn noen nye bilder av både butikken og Swiften: http://www.bimmers.no/modules.php?set_a ... hp&page=13
Odland318is Skrevet Februar 12, 2007 Skrevet Februar 12, 2007 Dritbra tråd dette Stig Myyye digg å se!
|Andreas| Skrevet Februar 13, 2007 Skrevet Februar 13, 2007 Legt inn noen nye bilder av både butikken og Swiften:http://www.bimmers.no/modules.php?set_a ... hp&page=13 Stilig butikk. Swiften ble kul da, hehe... Men, den skjermen nederst til høyre på dette bildet. Er det bare skjerm eller er en headunit sak også? Har sett mange som har skjerm (i E46'er) der hvor CD/radio og klima saken er.
StigJ Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Skrevet Februar 13, 2007 Skjermen du sikter til er Panasonic sin dobbelDIN headunit. Samme som Pioneer AVIC-HD1BT som står helt til venstre og Alpinen som sitter i Swiften. men for å få en slik inn i E46 må man kappe en del bak der hvor klimakontrollen står til vanlig. Så setter man kontrollen ned et hakk hvor de fleste har en luke. Faktisk sjefen min som har laget det monteret helt fra scratch. Ble helt knall.
|Andreas| Skrevet Februar 14, 2007 Skrevet Februar 14, 2007 Kult, hvor mye koster den skjermen + montering?
StigJ Skrevet Februar 14, 2007 Forfatter Skrevet Februar 14, 2007 Panasonicen? Husker ikke i farten. Går mest av den dyreste. Pioneeren. utrolig hvor mye penger folk har for tiden. 25 000 for en navi er visst ikke noe problem for mange. Fikk foresten gjort litt i kveld. Glemte kameraet hjemme selvfølgelig. Men fikk frest ut spor i plata for plexi. Og fikk pussa litt på kassene og et lag til med glassfiber.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå