Gå til innhold

På tide med en liten prosjekttråd. (stereo) UPDATE 6/4-08.

Anbefalte innlegg

Skrevet
Søreng: Vi har noen tynne gummilister på rull som kanskje kan funke. Bare kom innom og se om disse kan hjelpe på problemet ditt.

Ok, kommer innom en dag. Når jobber du og hvilke priser er det på slikt?

• Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Da var helgens økt ferdig.

Blei to lag med glassfiber på kassene. Og så dempet jeg hele bagasjen med Dynamat Extreme.

Noen bilder fra kveldens/nattens kos:

2001060036ci.jpg

Fant ut at jeg ville lage litt mer enn bare en flat plate over forsterkerene. Endrer nok bittelitt på forsterkerplasseringen også. Men kom desverre ikke lenger på platen siden fresen er demontert grunnet flytting/rydding. Må jo frese kant til plexien før jeg kan sparkle de sammen.

2001060015nk.jpg

2001060020sq.jpg

Og da var bagasjen "beblinget" med dette:

2001060211md.jpg

Og slik ble det:

2001060140za.jpg

2001060157cg.jpg

Legger og med et bilde av batterimonteringen:

2001060181xy.jpg

Skrevet

Vi har nettopp begynt å selge Dynamat, så jeg har ikke satt meg inn i prisene enda. Men ett kjapt søk så kom dette opp:

http://www.ljudia.no/pdf/Kategorier/no/ ... hor_no.pdf

Edit: Ser litt nærmere på siden til Ljudia. Stusser litt over prisen på Xtreme Trunk Kit. Så har de avbildet Bulk pakken som jeg brukte. Vet den er dyr, men ikke prisen. Lurer rett og slett på om de har satt prisen på ett flak. BulkPack inneholder 9 flak. Jeg brukte nesten 8 i bagasjen min.

• 3 weeks later...
Skrevet

Har ikke fått gjort noe på de siste 14 dagene med bilen min. Har hatt nok å gjør på jobben i det siste. Har fått oss ny butikk. Så det har blitt noen lange dager og netter. Men nå er den så og si ferdig. Så jeg tenkte jeg skulle begynne igjen til neste uke eller helg.

Meeen jeg kan jo poste noen bilder av den nye butikken og vår demobil som er nesten ferdig.

Slik så butikken ut før. Mørk, trist, rotete og lavt under taket.

sandnes1.jpg

sandnes2.jpg

sandnes3.jpg

sandnes6.jpg

Den nye er vegg-i-vegg med den gamle. Hvis man ser på det første bildet så begynner den nye rett ved den sølv Peugeoten som står helt til venstre.

Noen bilder under bygging.

8 meter lang vegg for Stinger, Kicker, JL Audio og Dynamat.

8_meter_Stingervegg_01.jpg

8_meter_Stingervegg_04.jpg

Diverse_024.jpg

5 nye monter for spillere. Ett monter for Pioneer, ett for Sony, ett for Panasonic, ett for Blaupunkt og ett for Alpine (har ikke kommet enda).

Disse har vi fått spesiallaget hos et lokalt butikkinredningsfirma.

Diverse_031.jpg

Her er butikken nesten ferdig. Har selvfølgelig glemt å ta bilder av hvordan det ser ut nå. Men det kommer.

Diverse_041.jpg

Skrevet

Så kan jeg jo poste noen bilder av demobilen vår. Det er en 2005 modell Suzuki Swift 4x4 med full original styling. Vi kjøpte den helt ny. Har gått hele 2000km nå :lol: Kallenavnet på denne ble fort "Skruen" :)

Det som er montert inn er Alpine dobbelDIN skjerm framme med Alpine 7" skjermer i nakkestøttene. 3-veis JL Audio XR frontsett, JL Audio 450/4 firekanaler, JL 1000/1 monoblokk, og JL 13" W6 sub. Monstercable signalkabler og Stinger batterier, 12F hybrid kondensator og koplingsutstyr.

Senkesett ligger klart og 17"ere er bestilt.

Diverse_011.jpg

Diverse_012.jpg

Swift_07.jpg

Swift_08.jpg

Swift_11.jpg

Her har jeg felt inn skjermer for første gang.

Swift_14.jpg

Ikke akkurat det største bagasjerommet:

Diverse_001.jpg

Diverse_002.jpg

Diverse_004.jpg

Diverse_005.jpg

Diverse_007.jpg

Og litt dekor må man ha.

Diverse_034.jpg

Diverse_035.jpg

Diverse_037.jpg

Diverse_039.jpg

Diverse_043.jpg

Skrevet

Skjermen du sikter til er Panasonic sin dobbelDIN headunit. Samme som Pioneer AVIC-HD1BT som står helt til venstre og Alpinen som sitter i Swiften.

men for å få en slik inn i E46 må man kappe en del bak der hvor klimakontrollen står til vanlig. Så setter man kontrollen ned et hakk hvor de fleste har en luke.

Faktisk sjefen min som har laget det monteret helt fra scratch. Ble helt knall.

Skrevet

Panasonicen? Husker ikke i farten. Går mest av den dyreste. Pioneeren. utrolig hvor mye penger folk har for tiden. 25 000 for en navi er visst ikke noe problem for mange.

Fikk foresten gjort litt i kveld. Glemte kameraet hjemme selvfølgelig. Men fikk frest ut spor i plata for plexi. Og fikk pussa litt på kassene og et lag til med glassfiber.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...