StigJ Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Skrevet Mars 18, 2007 Takker for det folkens. Har sittet å studert bildene litt mer for å få noen nye ideer. Kanskjer jeg skulle stilt opp alle forsterkerene på samme måte som jeg har gjort med tokanaleren. Vi får se. Ting forandrer seg hele tiden. Jeg hadde håpet å bli ferdig til BMWdagene på Rudskogen i slutten av mai. Gleder meg som en unge til den dagen jeg begynner å trekke panelene. Da er det ikke mye igjen.
bård Skrevet Mars 18, 2007 Skrevet Mars 18, 2007 Ville kanskje tilta 2kanaleren andre veien hvis du skjønner, synte det lir litt feil når den tilter vekk fra de andre.. Kult prosjekt hvertfall:) har ikke tenkt å legge glassfiber over hele dasjen og lakke det i bilen farge da? En i Skien som har gjort det på sin e46..
StigJ Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Skrevet Mars 18, 2007 Problemet med å tilte forsterkeren andre veien blir da at kablene vil vise mer. Vil prøve å få skjult dem mest mulig. Og det er høyst uaktuelt å lakke dashen. Det er jo en grunn til at de er matte i finishen. Får jo et sinnsykt gjenskinn i ruta. Da måtte det heller blitt matt vinyl, Flock eller Alcantara. Men må være ærlig å si at jeg har vurdert å gå til anskaffelse av et dashbord. Det er jo ikke dyrt hos Koeds. 600 danske pluss moms og frakt. De har det på lager og
StigJ Skrevet Mars 23, 2007 Forfatter Skrevet Mars 23, 2007 Ikke noen byggebilder nå. Men dro demobilen vår ut i sola siden den skulle senkes. Er jo bare knalltøff da. Men den er dau som en skillpadde og stiv som en stokk etter senk. Felgene er DOTZ Las Vegas 7x17" Før senk Skyhøy (4wd): Etter senk. PERFEKT!!! Senket 30mm eller 35mm (husker ikke)
|Andreas| Skrevet Mars 23, 2007 Skrevet Mars 23, 2007 Tror stereon i E46'n din blir utrolig fet. Hva skal du gjøre med pyntelistene? Lakkere dem?
StigJ Skrevet Mars 25, 2007 Forfatter Skrevet Mars 25, 2007 Satt å kjeda meg i går kveld. Så jeg heiv på meg arbeidsfillene og tok en tur innom jobb. Pussa ned til riktig form på lista rundt spilleren og la på 3 lag fletta glassfiber. Og hva gjør man når man venter på at polyesteren skal tørke litt? Jo hvorfor ikkke knipse noen bilder av tralla???
StigJ Skrevet Mars 25, 2007 Forfatter Skrevet Mars 25, 2007 Kan jo og ta meg noen gamle bilder av ved det originale batteriet i motorrommet og Stinger 150amp. automatsikringen. Batteriet på bildet er byttet ut med et Sønnak Millennium gelebatteri. Kommer sansynligvis til å bytte ut den originale strømkabelen fra dynamoen til batteriet og jordingskabelen. Må prøve å få litt høyere ladespenning. Ligger nå på 13.8v.
_CoZm|C_ Skrevet April 11, 2007 Skrevet April 11, 2007 Utrolig bra prosjekt.. Tippe de blir sinnsykt bra te slutt men har du flere bilder av cd-spilleren i aksjon? Tenker på å kjøpe samme...
StigJ Skrevet April 11, 2007 Forfatter Skrevet April 11, 2007 Takker. Håper virkelig dette kommer til å funke. Mest nærvøs ang. bassene siden jeg ikke har snøring på hvor store kassene er. Bassene skal i følge Alpine ha 16 liter pr. element. Håper jeg ikke er alt for langt ute å kjører. Har dessverre ikke noen flere bilder av spilleren. Men det kan alltids fikses. Spilleren er meget bra. Har alt. Og så er det jo et røverkjøp nå for tiden. Da jeg kjøpte min lå vel prisen på 7000,-
Søreng Skrevet April 12, 2007 Skrevet April 12, 2007 skjer her då stig? Ei stund siden sist update! Vi vil se mer
_CoZm|C_ Skrevet April 12, 2007 Skrevet April 12, 2007 Har dessverre ikke noen flere bilder av spilleren. Men det kan alltids fikses. Spilleren er meget bra. Har alt. Og så er det jo et røverkjøp nå for tiden. Da jeg kjøpte min lå vel prisen på 7000,- Du e fornøyd med den altså.. då ser d ut så det blir ein sånn på meg
StigJ Skrevet April 12, 2007 Forfatter Skrevet April 12, 2007 Søreng: Ja nå er det lenge siden. Må få litt mer gnist først.... _CoZmIC_: Jar jeg er veldig fornøyd. Skal du handle hos oss, må du kjappa på. Solgt en i dag, og merka at det er snart tomt.
_CoZm|C_ Skrevet April 12, 2007 Skrevet April 12, 2007 Søreng: Ja nå er det lenge siden. Må få litt mer gnist først...._CoZmIC_: Jar jeg er veldig fornøyd. Skal du handle hos oss, må du kjappa på. Solgt en i dag, og merka at det er snart tomt. eg bestillte ein for 10 min si så den kan du senda te meg me ein gong du komme på jobb imårå btw.. følger det med fjernkontroll te den?
StigJ Skrevet April 13, 2007 Forfatter Skrevet April 13, 2007 Søreng: Ja nå er det lenge siden. Må få litt mer gnist først...._CoZmIC_: Jar jeg er veldig fornøyd. Skal du handle hos oss, må du kjappa på. Solgt en i dag, og merka at det er snart tomt. eg bestillte ein for 10 min si så den kan du senda te meg me ein gong du komme på jobb imårå btw.. følger det med fjernkontroll te den? Skal ikke på jobb i morgen. Da skal det poleres bil. Men skal få de til å gjøre det first thing på mandag. Varer sendes ikke på lørdager. Fjernkontroll følger med jah.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå