zHk Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2007 grove boltene bakerst.. jeg har jording fra noe greier under hattehylla jeg.. går 2x12" min til helvete også nå eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Januar 17, 2007 Share Skrevet Januar 17, 2007 skift jordingspunkt og ha kort kabel ca 0,5 M. var som jeg sa ja? min kutta også ut... men kjøpte ny og bedre basser så blei det bedre bass uansett, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet Januar 21, 2007 Share Skrevet Januar 21, 2007 Pass på at du ikke har DC-spenning inn på høytalerne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zHk Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2007 DC-spenning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 Du vil på en måte få det om du kjører forsterkeren for hardt. Dvs at den klipper. Ikke klarer å holde strømkurven som den skal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zHk Skrevet Mars 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2007 Lenge siden jeg har skrevet i denne tråden nå. Men.. har brukt en basser i lang tid nå (2x12") - Da min ikke funka lenger plutselig.. Men tenkte på og prøve sette inn den 12" igjen, fordi kameraten min skal ha 2x12" .. Noen tips for og se om den virkelig er ØDELAGT? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Mars 14, 2007 Share Skrevet Mars 14, 2007 kobl den på anlegget hjemme (inne) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mars 16, 2007 Share Skrevet Mars 16, 2007 Bare husk at bil elementer ofte har lav ohm. Så du ikke svir hjemmeforsterkeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå