BMW520I e39 Skrevet Januar 14, 2007 Share Skrevet Januar 14, 2007 Kjøpte nettopp min E39, men sto sef en "reverse" spiller i, hva er lettest å gjøre for å kunne spille cd istedet. Blir lei av radio. Selger sa det bare var å montere skifter, men ikke iflg. BMW forhandler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet Januar 15, 2007 Share Skrevet Januar 15, 2007 Du må vel ha en "Business" spiller for det tror jeg. Så det billigste er jo og kjøpe en uorginal spiller, men det blir en del penere om du kjøper en ny orginal "Business" radio med cd. Det koster derimot en god del mere da. Radio med CD spiller "Business" koster ca. 6500,- hos http://www.motortechnik.no/ . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Januar 16, 2007 Share Skrevet Januar 16, 2007 Håper du går for en business spiller... Uoriginale spillere i E39 er ikke pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet Januar 16, 2007 Share Skrevet Januar 16, 2007 Håper du går for en business spiller... Uoriginale spillere i E39 er ikke pent Helt enig! Selv om det koster flesk med en original business spiller, så ser det MYE penere ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Januar 16, 2007 Share Skrevet Januar 16, 2007 Det er ganske mange som ligger brukt ute på ebay i tyskalnd bla. Dette vil bli billigere enn å kjøpe nytt, og som flere har poengteret i denne tråden så blir det mye penere med orginalt. Her er bare noen eksempler på de første jeg fant: http://cgi.ebay.de/BMW-5er-E39-X5-Business-Radio-RDS-IRIS-CD-Wechsler_W0QQitemZ140073638801QQihZ004QQcategoryZ14259QQrdZ1QQcmdZViewItem http://cgi.ebay.de/BMW-E39-Radio-Business-MID-Halter-Adapterkabel_W0QQitemZ150079410398QQihZ005QQcategoryZ14259QQrdZ1QQcmdZViewItem http://cgi.ebay.de/Original-BMW-Radio-Business-CD-Radio-E39_W0QQitemZ290071250096QQihZ019QQcategoryZ14259QQrdZ1QQcmdZViewItem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Januar 16, 2007 Share Skrevet Januar 16, 2007 Håper du går for en business spiller... Uoriginale spillere i E39 er ikke pent Helt enig! Selv om det koster flesk med en original business spiller, så ser det MYE penere ut. Hadde selv dette dilemmaet i min E39, og kjenner godt til problemstillingen man kan kjøpe en cd skifter, og bruke en av radio kanalene som cd. Dette tipset hørte jeg fra Strandberg i Porsgrunn, de hadde montert mange slike nettopp i E39, så du er ikke alene om dette dilemmaet. Men det blri hverken dyrere eller billigre enn å kjøpe enn business spiller Sats på å kjøpe en slik brukt. Og hva enn du gjør, ikke kjøp de små, det ser forferdelig ut i det flotte E39 interiøret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Januar 16, 2007 Share Skrevet Januar 16, 2007 Det er vandalisme og sette inn uorginal spiller ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinE39 Skrevet Januar 16, 2007 Share Skrevet Januar 16, 2007 Har byttet ut min spiller, synes d ble ganske fint jeg da men... og lyden ble fantastisk mye bedre! selv me originale høyttalere, har vel skjedd en del på den fronten på 10 år;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Januar 16, 2007 Share Skrevet Januar 16, 2007 Har byttet ut min spiller, synes d ble ganske fint jeg da men... og lyden ble fantastisk mye bedre! selv me originale høyttalere, har vel skjedd en del på den fronten på 10 år;) Får vi se ett bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Januar 16, 2007 Share Skrevet Januar 16, 2007 Uorginal spiller i E39 er som tidligere nevnt vandalisme, syns jeg. Passer overhodet ikke med ettermontert spiller, selv med den mest fancy festebrakketen. Skaff dere heller ny MID og cd spiller, og oppgraderer høytalerne i samme størrelse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H-F Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 har samme problemet i min.. reverse kasettspiller , og nekter å sette i uorginal spiller.. både pga utseende, og fordi det er sikkert mye mindre intressant å stjele en org spiller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå