Gå til innhold

Bilder av blåe e30

arne-vig
 Share

Anbefalte innlegg

Syns bilde 3 og 5 virka meget pene. Hadde mauritsius blå farge på min e36, fikk ofte høre at det var finn lakk/farge på den.

Vet at dette er e30. Bilde 3 virker som RS blå og bilde 5 ligner mye på mauritsius blå---tipper at det er nesten den fargen.

Gå for mauritsius blå du :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns bilde 3 og 5 virka meget pene. Hadde mauritsius blå farge på min e36, fikk ofte høre at det var finn lakk/farge på den.

Vet at dette er e30. Bilde 3 virker som RS blå og bilde 5 ligner mye på mauritsius blå---tipper at det er nesten den fargen.

Var det du som hadde lagt inn bilde av en nydelig e36 her. Hvis det var den, så er det den fargen jeg er på jakt etter. Veldig fin i sollyset, og ikke for knall sånn som mye annet.

Tror det er Mauritius blå jeg er på jakt etter, eller Orientblå met fra e46.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, synes nok jeg kjente den igjen :)

Hmm, så ut som det var en del ja... og den felgen er nok bare å glemme og få reparert... fikk ikke kikket så nøye på den... aldri sett den på veien som jeg kan huske... har kanskje ikke hatt lappen eller noe...

Kanskje interessert i å selge den tilbake ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjipt å høre, har lurt litt på hva slags tilstand den har vært i serru.. han hadde akkurat fått lappen han som kjøpte den, så jeg sa han måtte ta det litt piano ellers er bilen vrak og lappen borte før man vet ordet av det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det du som hadde lagt inn bilde av en nydelig e36 her. Hvis det var den, så er det den fargen jeg er på jakt etter. Veldig fin i sollyset, og ikke for knall sånn som mye annet.

Tror det er Mauritius blå jeg er på jakt etter, eller Orientblå met fra e46.

Mauritsius blå er utrolig fet farge :D hadde det på min e36 sedan, men her på siden ser du en med samme farge men på e36 coupe og e30.

Her er en link til tråden

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=32431&start=0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...