arne-vig Skrevet Januar 16, 2007 Share Skrevet Januar 16, 2007 Noen som har noen kule bilder av noen blåe, eller gråe e30'er. Tenker originale farger, sånn som foreksempel mauritius blå! Må se hva som blir finest, passer best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Januar 16, 2007 Share Skrevet Januar 16, 2007 Jeg synes 198 Royal blå metallic er helt rett på en VFL e30 Sånn som denne: http://wp1016621.wp027.webpack.hosteurope.de/fotost/f01520/f01520.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw-Racer Skrevet Januar 16, 2007 Share Skrevet Januar 16, 2007 Hva med disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Januar 16, 2007 Share Skrevet Januar 16, 2007 Syns bilde 3 og 5 virka meget pene. Hadde mauritsius blå farge på min e36, fikk ofte høre at det var finn lakk/farge på den. Vet at dette er e30. Bilde 3 virker som RS blå og bilde 5 ligner mye på mauritsius blå---tipper at det er nesten den fargen. Gå for mauritsius blå du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arne-vig Skrevet Januar 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2007 Syns bilde 3 og 5 virka meget pene. Hadde mauritsius blå farge på min e36, fikk ofte høre at det var finn lakk/farge på den.Vet at dette er e30. Bilde 3 virker som RS blå og bilde 5 ligner mye på mauritsius blå---tipper at det er nesten den fargen. Gå for mauritsius blå du Var det du som hadde lagt inn bilde av en nydelig e36 her. Hvis det var den, så er det den fargen jeg er på jakt etter. Veldig fin i sollyset, og ikke for knall sånn som mye annet. Tror det er Mauritius blå jeg er på jakt etter, eller Orientblå met fra e46. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TCCW Skrevet Januar 16, 2007 Share Skrevet Januar 16, 2007 Hva heter denne fargen? Anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Januar 16, 2007 Share Skrevet Januar 16, 2007 mauritius blå, kan sikkert sende noen fler bilder på mail hvis du er int også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Januar 16, 2007 Share Skrevet Januar 16, 2007 denne skal visst også vere mauritiusblå står det, selv om jeg tror at de bildene bård la ut viser mer riktig hvordan mauritiusblå ser ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Januar 16, 2007 Share Skrevet Januar 16, 2007 kan nok stemme det, men den blir ganske lys i sterkt sollys som på bildet du la ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skrevet Januar 16, 2007 Share Skrevet Januar 16, 2007 bård: den bilen du posta bilder av... er den solgt til gran? Så en i samme farge og samme felger stå ved ett hus, men hadde nok dratt av litt for ene felgen hadde fått noe sprekk og noe skade på bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Januar 16, 2007 Share Skrevet Januar 16, 2007 det stemmer ja, var det mye skader el? får kanskje høre om å få kjøpt den billig tilbake, god bil med m50b25, angrer på at jeg solgte den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skrevet Januar 16, 2007 Share Skrevet Januar 16, 2007 Ja, synes nok jeg kjente den igjen Hmm, så ut som det var en del ja... og den felgen er nok bare å glemme og få reparert... fikk ikke kikket så nøye på den... aldri sett den på veien som jeg kan huske... har kanskje ikke hatt lappen eller noe... Kanskje interessert i å selge den tilbake ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Januar 16, 2007 Share Skrevet Januar 16, 2007 kjipt å høre, har lurt litt på hva slags tilstand den har vært i serru.. han hadde akkurat fått lappen han som kjøpte den, så jeg sa han måtte ta det litt piano ellers er bilen vrak og lappen borte før man vet ordet av det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skrevet Januar 17, 2007 Share Skrevet Januar 17, 2007 Hehe... ser åssen det gikk hvem kjøpte den forresten? Send gjerne PM hvis du ikke vil skrive det her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Januar 17, 2007 Share Skrevet Januar 17, 2007 Syns bilde 3 og 5 virka meget pene. Hadde mauritsius blå farge på min e36, fikk ofte høre at det var finn lakk/farge på den.Vet at dette er e30. Bilde 3 virker som RS blå og bilde 5 ligner mye på mauritsius blå---tipper at det er nesten den fargen. Gå for mauritsius blå du Var det du som hadde lagt inn bilde av en nydelig e36 her. Hvis det var den, så er det den fargen jeg er på jakt etter. Veldig fin i sollyset, og ikke for knall sånn som mye annet. Tror det er Mauritius blå jeg er på jakt etter, eller Orientblå met fra e46. Mauritsius blå er utrolig fet farge hadde det på min e36 sedan, men her på siden ser du en med samme farge men på e36 coupe og e30. Her er en link til tråden http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=32431&start=0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå