Gå til innhold

Hvem er best på billån?

Mexos
 Share

Anbefalte innlegg

Holder på å snuse litt på ny bil( e46 320ci for de som lurte;)) og må derfor låne en liten del av summen. Lurer derfor på hvilken plass folk her inne anbefaler å låne penger? Jeg har sparebank midt norge som bank og lurer på om det bør lønne seg for meg å bruke de?

kom med gode forslag til bank jeg kan bruke for å få best lån ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du skal kjøpe fra forhandler så er det bare å spørre dem om et godt tilbud. Så sammenligner du med egen bank. Elcon har ofte gode kampanjer, Dnb Nor er ofte ute og jakter nye kunder med de fordelene det kan ha... Er nok mulig å komme ned på en nominell rente rundt eller under 6% enda, selv uten 35% egenkapital.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv billån i Elcon og er meget fornøyd med de :) Der er det også sånn at en kan søke om 2 betalingsfrie måneder iløpet av ett år, hvis det skulle knipe litt. Det kan jo hende det kommer godt med en gang :) (sikkert fler som har den ordningen og)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk bedre betingelser i min bank enn dnb når jeg brukte lånekalkulatorene. Har tatt kontakt med sparebank1 og de regner på det no og skal ringe meg opp iløpet av dagen. jeg har 53 prosent egenkapital ca så fyren virket ganske positiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk en nominell rente på rundt 6 prosent av sparebank 1 og klarsignal på lån :) Høres dette ut som en grei deal?

Denne info'n var fin da:

Forsikringstilbud kasko sparebank 1: 25 000kr.

Forsikringstilbud kasko gjensidige: 14 000kr :lol: Syke forskjeller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...