[space] Skrevet Januar 16, 2007 Share Skrevet Januar 16, 2007 På tide med vår nå! Endelig fått ut fingern og handlet felger: Typen er de godt kjente Hartge replica i 19"/8,5 med 235 rundt om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Januar 16, 2007 Share Skrevet Januar 16, 2007 Ja det der er pene felger Men desverre er det enda noen måneder igjen med snø, slaps, dritt, lort, salt, regn bla bla bla. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Januar 16, 2007 Share Skrevet Januar 16, 2007 Arg! Der slo du meg! Har lyst på 19" selv også! kjøpte du de her på forumet? de gikk jo grisebilligt? Hadde eg hatt penger så hadde eg kjøpt de selv Og de er meget pene ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Januar 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2007 jess sir. Kjøpte de av en her på forumet, og prisen var ikke dum. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben! Skrevet Januar 16, 2007 Share Skrevet Januar 16, 2007 De felgene der blir aldri feil!Grattizzz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 16, 2007 Share Skrevet Januar 16, 2007 Aahhh, grattis med nydelige felger som kler E46 veldig godt . O.T: Forøvrig så er det meldt snø imorra . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Januar 16, 2007 Share Skrevet Januar 16, 2007 Oj, da er vi felg-brødre! Grattis! De gikk billig de der ja, om det er det settet hvor den ene felgen hadde en liten skade? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet Januar 16, 2007 Share Skrevet Januar 16, 2007 Grattis med nye felger! Kan ikke si at det der var noe dumt valg nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Januar 16, 2007 Share Skrevet Januar 16, 2007 Pent, pent, pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2007 Oj, da er vi felg-brødre! Grattis! De gikk billig de der ja, om det er det settet hvor den ene felgen hadde en liten skade? Takk takk! Bare våren kommer blir det senking også, så da blir det bra! Det stemmer. Liten skade på ene felgen, men ikke noen krise. Dessuten gjør det at jeg ikke kommer til å ta helt av om jeg lager flere riper. Den første ripa er den værste! 17" mine har slike skader på alle 4 felgene, men da ca rundt hele felgen, så er ikke så godt vandt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Januar 17, 2007 Share Skrevet Januar 17, 2007 Lekre felger som kler E46 meget godt. Men det er vel noen mnd til før de kommer på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Januar 17, 2007 Share Skrevet Januar 17, 2007 Grattis med nye felger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Januar 17, 2007 Share Skrevet Januar 17, 2007 Grattis med nye felger. Virkelig flotte de der ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Germanlook Skrevet Januar 17, 2007 Share Skrevet Januar 17, 2007 ":2nkl3h99]På tide med vår nå!Endelig fått ut fingern og handlet felger: Typen er de godt kjente Hartge replica i 19"/8,5 med 235 rundt om. Gratulerer med flotte felger Har selv litt lyst på 19" jeg som fyller helt ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 Akkurat slike felger har jeg lenge hatt lyst på til 745`en faktisk! Bare i 18" * 9,5" (245 bred ca..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå