Vegard1 Skrevet Januar 17, 2007 Share Skrevet Januar 17, 2007 Noen som vet prisen på m-tech front til 318i E46 '00 mod? Komplett, ferdig lakkert (sølvgrå) Har så lyst på sånn, men må bare ha en ca. pris og gå ut ifra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skrevet Januar 17, 2007 Share Skrevet Januar 17, 2007 på Schmiedmann er det 7303,- for fangeren med spredere og lakkering på ett par lapper i tilegg ca. Sikkert noen som er lakkerere her som vet en bedre ca pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Januar 17, 2007 Share Skrevet Januar 17, 2007 Ser bl.a. koed har M-frontfanger for en god pris, men det ser ut som om det er noe avvik fra den originale. Stemmer dette? Gjerne flere pristips også da jeg er på jakt etter det samme snart:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 17, 2007 Share Skrevet Januar 17, 2007 Ser bl.a. koed har M-frontfanger for en god pris, men det ser ut som om det er noe avvik fra den originale. Stemmer dette? Gjerne flere pristips også da jeg er på jakt etter det samme snart:) Kjøp fra Koed. Jeg sparte godt og vel 5-6000kr av å handle fra dem. Original vare! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard1 Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2007 Ok Får se hva det blir til når tallene på konto'n blir noe høyere..! Er russ i år og, så går en god del penger der og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå