Gå til innhold

Min nye bil, 92 525iXT

Richie85
 Share

Anbefalte innlegg

Da har jeg handlet meg en ny bil. Ble kjøpt inn som en bil å kunne bruke, men etter å ha kjørt bilen på vinterføre, så ble det fort bestemt at denne bilen skal jeg sette helt i stand og få den til å bli akkurat slik jeg vil ha den!

Jeg er mekig imponert over kjøreegenskapene som sitter i denne bilen, tross alderen, så klatrer den seg frem steder jeg aldri ville kjørt en 15 år gammel e34 ellers.

legger ut noen bilder og er meget åpen for forslag til hva jeg kan gjøre med den. Bildene er ikke super bra. De ble tatt i kveld på en veldig mørk plass og tok noen bilder der, kommer bedre etterhvert!

Av utstyr som sitter i bilen, så er det manuelt gir, dobbel soltak, noe som ser ut som ac? kjørekomputer, 4el.vinduer, sportseter i skinn. Har 17" org. Breyton Inspiration sommerhjul til den.

foran.jpg

bak.jpg

interir.jpg

Richard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper at dette skal bli bra hvertfall!

skal gå bilen etter sømmene og fjerne all drit jeg måtte finne og utbedre dette..

skal også få V8 grill/panser og når jeg først gjør det, kan jeg like godt få på 540kjøleåpningen i fangeren foran.

Hvite blinklys kommer, Steffan holder på med baklyktene til den nå!:D

Bakluke må byttes p.g.a rust, så blir en hellakkering tenker jeg, skal bli fin, må bare få tak i deler først;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Denne så jo eksemplarisk ut. :wink: Er den gått langt?

Skal du holde den original, eller er det lovlig å foreslå m-tech ratt og evt. hvite blinkers?

Jeg er veldig åpen for forslag! M-tech ratt er stilig, men koster ikke det flesk?

hvite blinkers rundt om er på vei;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tør jeg spørre hvor mye du måtte ut med for en slik bil?

:wink:

jada, du spurte akkurat;)

prisen er noe jeg og selgeren ble enige om. Rust på bakluka og litt annet småsnæx fulgte med på kjøpet, så fikk den til en overkommelig pris..

Men som sagt, så vil den bli satt helt i stand og da skal jeg bli fornøyd! ikke veldig mange strøkne IX igjen dessverre.. heller ikke denne, så da får man gjøre noe med det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her ja, bilder av ny gliset. Tipper denne blir flott jeg og skulle ønske jeg også hadde skinnseter.

Gi oss noen bilder i dagslys også etterhvert 8) .

Hehe.. det kommer! Er ikke mye å se på nå egentlig.. men håper og tror det vil bli det etterhvert:)

Noen som har peiling på om jeg kan kjøpe senkesett med dempere til denne bilen og på en eller annen måte kutte ut nivåreg. så jeg kan få den lav nok? og også hvordan drivverk osv vil bli påvirket av dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...