Gå til innhold

SVIN! Innbrudd i bilen i natt

Willersrud
 Share

Anbefalte innlegg

østlands fenomen dette med hærverk og innbrudd i mengder..syns det er utrolig mye som skjer der borte..har selv kun hatt 1 innbrudd på 11 år og det skjedde i oslo :x har kansje med mye med våre nye landsmenn og gjøre :?

og du er ikke den eneste vestlending som har opplevd det heller :x

vi bergensere har en flott sang om å drite på oslo by :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe så forbanna uforskammet!! Ikke bare skal svina være frekke nok til å stjele ting man har lagt ned både tid og penger i, de skal faen meg ramponere og ødelegge bilen i tillegg!? Hva skjedde med normal folkeskikk?? Utlendinger eller ikke, slike skulle jeg virkelig likt å tatt på fersk gjerning! Steike så frekke folk har blitt idag... Har heldigvis alarmsystem med mobilvarsling så snart sensorer merker jævlene på min bil. Får jeg melding tyder det på innbrudd...og da bør de sørn meg ha forsonet seg med høyere makter når jeg kommer løpende med aluballtreet... Makan altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

innbrudd i bilen e et helvete!!! ikke bare alt som blir stjålet, men alt det styret med forsikring og drit etterpå. Hadde innbrudd i bilen i høst... og då ble førerkortet mitt funnet igjen på en togstasjon på sørlandet. de tømte hele bilen. til og med noen rosa sandaler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...