eriklepe Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 østlands fenomen dette med hærverk og innbrudd i mengder..syns det er utrolig mye som skjer der borte..har selv kun hatt 1 innbrudd på 11 år og det skjedde i oslo har kansje med mye med våre nye landsmenn og gjøre og du er ikke den eneste vestlending som har opplevd det heller vi bergensere har en flott sang om å drite på oslo by Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 Så fort effektivt borgervern blir legitimt kommer innbrudsbølgen til å falle som en stein.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 Hmmm... Ingen av moralens voktere som har tatt titten innom her ennå, gitt... Njaaa.. Skeptisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suprapete Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 Noe så forbanna uforskammet!! Ikke bare skal svina være frekke nok til å stjele ting man har lagt ned både tid og penger i, de skal faen meg ramponere og ødelegge bilen i tillegg!? Hva skjedde med normal folkeskikk?? Utlendinger eller ikke, slike skulle jeg virkelig likt å tatt på fersk gjerning! Steike så frekke folk har blitt idag... Har heldigvis alarmsystem med mobilvarsling så snart sensorer merker jævlene på min bil. Får jeg melding tyder det på innbrudd...og da bør de sørn meg ha forsonet seg med høyere makter når jeg kommer løpende med aluballtreet... Makan altså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 Drep jævlene sier jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Januar 20, 2007 Share Skrevet Januar 20, 2007 Er et storby fenomen, men virker spesiellt utbredt på bmw i Oslo. Når jeg er hos dama på Bømlo får jeg nesten kjeft for å låse bilen for det er "unødvendig" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Januar 21, 2007 Share Skrevet Januar 21, 2007 Hmm kjøpte meg en ny rifle på Lørdag..30-06... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad_ip Skrevet Januar 21, 2007 Share Skrevet Januar 21, 2007 innbrudd i bilen e et helvete!!! ikke bare alt som blir stjålet, men alt det styret med forsikring og drit etterpå. Hadde innbrudd i bilen i høst... og då ble førerkortet mitt funnet igjen på en togstasjon på sørlandet. de tømte hele bilen. til og med noen rosa sandaler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet Januar 22, 2007 Share Skrevet Januar 22, 2007 til og med noen rosa sandaler. håper det ikke det var du som brukte dem da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willersrud Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2007 Dem rakk ikke bagasjerommet da.. hadde jo en del verktøy fra jobben der, for en del penger, samt forsterker og basser.... Venter på skademeldingskjema fra forsikringselskapet nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willersrud Skrevet Januar 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2007 Har hatt møte med en utreder fra forsikringselskapet i dag... problemet er at jeg ikke klarer finne kvitering på dvd/cd spilleren :S så er jo da heller usikkert om jeg får igjen noe på den...... men får se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odde Skrevet Januar 31, 2007 Share Skrevet Januar 31, 2007 Kan du ikke høre med forhandleren du kjøpte den av? De har vel kanskje kvitteringen din lagret i en database eller no.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå