Arimanni Skrevet Januar 20, 2007 Share Skrevet Januar 20, 2007 Kondulerer! Verte den bygd oppigjen eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.T Skrevet Januar 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2007 Kondulerer! Verte den bygd oppigjen eller? Ja det spørs, visst forsikringselskapet vil ordne bilen er ingenting bedre en det! Men visst den blir kondemnert vil jeg beholde "vraket", for å så pusse opp bilen igjen, eller selge bilen i deler..Bilen er jo forøvrig kun godt 154", så det er jo kanskje verdt å få den i stand igjen..Vi får berre se hva som skjer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Januar 20, 2007 Share Skrevet Januar 20, 2007 Kan egentlig forsikringselskapet kondemnere bilen når det ikke er din feil? Det er jo litt skremmende for oss som påkoster gamle biler en del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Januar 20, 2007 Share Skrevet Januar 20, 2007 Triste greier Var en meget pen E30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Januar 21, 2007 Share Skrevet Januar 21, 2007 Uff da, ikke bra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon318is Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 Det var ikke så stor vits i å dra opp en 1 år gammel tråd egentlig.. Men for å komme tilbake til saken: Det ER mulig å kjøpe tilbake vraket fra forsikringen igjen, man må bare være litt pågående og ikke takke ja til alt de sier. Selv fikk jeg beholde en lettmotorsykkel jeg kondemnerte en gang i tiden, men for at jeg skulle få lov til det, så trakk de fra litt av utbetalingen jeg fikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå