Ca///e Skrevet Februar 16, 2007 Share Skrevet Februar 16, 2007 Her er de jeg har. Og jeg har sagt det tidligere, og sier det igjen: dette er et absolutt must Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Februar 16, 2007 Share Skrevet Februar 16, 2007 Så bildene på finn.no - nydelig bil; titan sølv og M-pakke er pent...og jeg er enig med Ca///e - blacklines er et must! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Februar 16, 2007 Share Skrevet Februar 16, 2007 Orjan: Er dette blacklines? Synes de så så lyse ut. Synes det ligner mer på whitelines om det kalles det. Vet at man får baklys i både mørke og lyse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Februar 16, 2007 Share Skrevet Februar 16, 2007 Henta bildet fra e90post.com og det stod "blacklines".. kan være sollys og bildevinkel som gjør at de ser litt lyse ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Februar 16, 2007 Share Skrevet Februar 16, 2007 Ja, skal ikke se helt bort fra det nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Februar 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2007 Calle: den bilen er kjempe fin med de lyktene. Men tviler på om hun gidder å kjøpe det! Hvor mye koster det? Hvem kjøpte du den av? Kjenner mange av gutta på brukt avdelingen på stenshagen. Jeg skal ta bilder senere å legge ut. Bilen ble levert i går og det er faktisk jeg som har den til tirsdag!! Moro... Ble nesten flau når jeg hentet ut bilen for henne i går. Jeg måtte spørre om det var mulig å bytte de 18 tommerne som fulgte med til noen i 17!! De var behjelplige med det.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 17, 2007 Share Skrevet Februar 17, 2007 Lyktene får du kjøpt hos BMW: Blackline baklykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Februar 18, 2007 Share Skrevet Februar 18, 2007 Jeg mener at de skal koste bortimot 5000,- for komplett sett. Men mulig det kan skaffes billigere. Jeg fikk det med bilen da jeg kjøpte den av Stenshagen. Var ikke aktuelt med noe annet og fikk det bakt inn i prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pocoloco Skrevet Februar 18, 2007 Share Skrevet Februar 18, 2007 De koster ca 2600,- og med rabatter gav jeg 2.000 for mine. De er veldig enkle å montere. Tok meg ca 30 min med god hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå