Gå til innhold

E39 i kulda

rottert
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei igjen og synd at det er slik dere opplever BMW.

Noe må da kunne reklameres inn til BMW NORGE :?: Gearkasseproblematikken er vel velkjent på BMWs automatkasser, fra E-34 til nå. Har nettopp bygd om en 525ix til man. Blir helt topp det med noe kr. og ei ukes kveldsarbeid, 16000 ca. . Kassa kjøpt på KOED og overhalt på et lite verksted 20 min. unna.

Pedro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen og synd at det er slik dere opplever BMW.

Regnsensoren min er også avgått nå. men det er nå småtteri mot resten.

Tror 96 til 98 er årganger man skal ligge unna. Mer feil her enn på 00 til 03 modellene.

Noe må da kunne reklameres inn til BMW NORGE :?: Gearkasseproblematikken er vel velkjent på BMWs automatkasser, fra E-34 til nå. Har nettopp bygd om en 525ix til man. Blir helt topp det med noe kr. og ei ukes kveldsarbeid, 16000 ca. . Kassa kjøpt på KOED og overhalt på et lite verksted 20 min. unna.

07 E 60n 523 måtte bytte motor for 4 mnd siden, men verkstedet var raskt ut - inn m motor og alt funker fint nå. Ingen diskusjon av noe slag. Er alikevell tilhenger av disse bilene som greie bruksbiler. Spesielt dieslene. Luksusvogn er ikke 5serie uansett M eller ei. Norske avgifter gjør det til det :!: E60 523 koster ca 360 i Svea, uten at det hjelper oss da :whatever:

De største problemene her bør alikevell bli gjenstand for diskusjon med BMW, ev omstøting av kjøp. Vent med å selge til du har oversikt over problemene og kostnadene forbundet med å fikse dette med brukte deler. Ikke skjul problemene for neste eier. De kommer tilbake som en bommerang. Noe er easyfiks da.

Pedro

Det er sant, heldigvis blir alt gjort på verksted fra min side.

Har kvitteringer på alt. Har hatt flere BMW'er nå og KM stand har ikke hatt noen betydning alt i alt. Feil har det vært i fluss på alle sammen.

Jeg er kjempe glad i merke, og det finnes ingen penere biler og se på.

Men jeg er ikke like galdi og betale 6000 kr i rep en gang vær 4 måned.

Det er jo andre ting jeg kan bruke de pengene på vet jeg. Iriterende og gå uten bil er det også vær gang den må på verksted.

For andre kansje det virker som små feil hva jeg har opplevd på et år. "Selvsagt slites Abs delene de er jo av plast ! " Og tenker anderledes på det, men for min del blir det bare: når ryker neste ting? Eller hva er den lyden her?

Nei, kvailtet er det ikke. Du betaler dyrt for bilen, enten staten har gjort det slik eller BMW selv.. De er jo dyrer en feks Mazda, Toyota, og Nissan i andre land også. Nå skal blien på sikkelig service der jeg betaler ut alt av rusk de ikke fant på EU kontrollen ( den gikk bilen igjenom med glans faktisk) Så jeg føler at jeg har gjort det jeg kan for at neste eier skal oppleve en problem fri start med bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8) ja jøss. da er bilen bra. Noen ganger skal man prøve, andre ganger må man bare innse at det er idiotisk. Vinterbilen i år var en Mitsubitshi Lanser 225t km og fornøyd forige eier, men etter 13t i påkost på ei uke, måtte jeg bare si stopp. Det virker da som jeg hadde tatt det som var, for neste eier er fornøyd! Problemet er å gjøre en god vurdering på lønnsomhet. Biler er ikke så enkle og gammel bil er ALDRI en god investering. Hadde jeg sittet på børsen de timene j sitter her hadde jeg ikke sittet her :?::shock: EEHHH Du skjønner hvor jeg vil hen. Mye av dette glir over i tull og forfengelighet og er ikke egentlig god økonomi. MEN JEG HVERKEN RØYKER ELLER DRIKKE Å JEG HATER Å PUSSE OPP HJEMME, SÅ NOE SKAL EN KAR BRUKE PÆNG PÅ :!: Så får neste frue se om hun holder ut :mrgreen: Noen naboer her leaser Toyota og er såre fornøyd med det. :lecture: Noe for oss også :fist: NÆÆI

Pedro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...