B.E.E. Skrevet Januar 22, 2007 Share Skrevet Januar 22, 2007 Vurderer å kjøpe meg en billig bil å bruke til og fra jobb (ca 10mil hver dag) Bilen skal være billig i drift, billig i innkjøp, holdbar, og ha noen lunde god sikkerhet (ikke sikkerhet a`la Golf1). Vet at alle disse kriteriene kanskje ikke kan oppfylles sammen, men kom med seriøse forslag, gjerne med pris og/elller link til annonse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Januar 22, 2007 Share Skrevet Januar 22, 2007 e34 520ia.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Januar 22, 2007 Share Skrevet Januar 22, 2007 Her er noen: Denne er behagelig på langtur så langt som du skal kjøre daglig, men spørs vel om holdbarheten på denne motortypen er av de beste.. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1350525 Her er en som bare går og går... http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1303923 Stikkord; KOMFORT!! http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1360013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Storkaren Skrevet Januar 22, 2007 Share Skrevet Januar 22, 2007 jeg hadde en peugeot 605 srdt.. diesel, brukte utrolig lite, selv om jeg hadde diesel lekasje... denne var gått godt over 360.000 men den var god å kjøre... ellers så kanskje en toyota corolla... men er jo litt liten, men de varer jo... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Januar 22, 2007 Share Skrevet Januar 22, 2007 Jeg kjøpte meg en 98mod 316 touring. Kjører mye og bilen har snart gått 300'km. Ikke vært noe tull med den og den virker bra. Helt ok komfort og bra med plass. Forholdsvis sikker med 4 airbags, klima og man sitter jo godt. Den bruker jo også 0,6-0.7 på mila som er greit på en bensin. Er litt skremt over at de snakker om å heve dieselprisen mye samt øke årsavgiften på gamle diesel biler.. Du får jo også disse i tds..Ser det ligger en del på nettet tilsalgs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Januar 22, 2007 Share Skrevet Januar 22, 2007 Kan kjøpte mazdaen min! 626 2.0 87` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørner Skrevet Januar 22, 2007 Share Skrevet Januar 22, 2007 Pendler selv 12mil om dag. Stortrives med min 525tds e39 97', gått 392.000 nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Januar 22, 2007 Share Skrevet Januar 22, 2007 Golf 3/4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Januar 22, 2007 Share Skrevet Januar 22, 2007 Golf 3 1,9 tdi er en bil å anbefale til pendlerbil. Hadde selv en sånn i fjor når jeg gikk på skole, kjørte ca 20 mil 5 dager i uka og ble ikke fattig av det, selv om jeg var student Den gikk brukbart og ganske så billig, god å kjøre var den og. Nesten så jeg begynner å savne den litt her jjeg sitter å tenker sorry for litt ot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2007 Ikke dumt med en Golf, nei. Valget begynner å stå mellom Opel Astra og VW Golf, men jeg er fremdeles usikker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 Viss det er Astar 1.7TD du lurer på så er motoren skuddsikker(Izusu) mens resten av bilen er "bob bob". Golf TD er bedre biler syns eg,med bedre kvalitet. Motormessigt er eg ikkje sikker,men har jo en enkel og sikkert bra motor. Hadde tatt golfen if i were U! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå