Testpiloten Skrevet Januar 22, 2007 Share Skrevet Januar 22, 2007 Noen som har greie på kontakt info til Alpina for å skaffe motor ombyggings sett? Er ute etter bunnpanne og diverse til V8 motor som skal i E36. Eventuelt andre steder jeg kan få kjøpt dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mtech Skrevet Januar 22, 2007 Share Skrevet Januar 22, 2007 Hva med www.alpina.de? http://www.alpina-automobiles.com/de/ko ... chland.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2007 Har allerede prøvd der. Fikk som svar at de kun driver med ombygging av ny BMW. Det jeg spurte dem om var om de selger ombyggingsdeler som de bruker til BMW E36 B8. Må vel fins en annen avdeling eller noe som kan ha noen slike deler? Jeg er veldig interessert i bunnpanne. Og interessert i ombygging av rattaksel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 22, 2007 Share Skrevet Januar 22, 2007 Vesttuning tar inn Alpina til Norge. Jeg er sikker på at de kan skaffe det du trenger hvis du gir de litt tid... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mtech Skrevet Januar 22, 2007 Share Skrevet Januar 22, 2007 Hva med Koed i Danmark da?(Se link på toppen av siden) Jeg har kjøpt noen Alpina deler fra de. Alle BMW forhandlere kan også skaffe deler fra Alpina. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Januar 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2007 Hei å takk for svar! Har kontaktet VestTuning nå å spurt. Hvis noen har flere forslag så spytt ut:) Eller hvis noen har vraka Alpina B8 eller vet av deler så iallfall spytt ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 SS performance har også bygd om sånne biler, mulig de har noe liggende/kan skaffe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318 Touring 04 Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 alpina selger nye motorer fra 1500 euro. til 2500 euro tror jeg det var for en v8 4,4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå