Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enda ett muligens dumt spørsmål, men er det noen som vet om disse BORBET A 9x16 passer til e3o i det hele tatt? i forhold til innpressen mener jeg!

Noen som vet??

Skrevet

Tja. Det blir trangt, men det går.

Hvis det er 50mm fjærbein forran, må man ha 2mm spacer for at det skal passe. Bak må du brette inn kanten på hjulbuen.

Det kommer nok til å subbe litt.

Skrevet

Hvis det er 50mm fjærbein forran, må man ha 2mm spacer for at det skal passe. Bak må du brette inn kanten på hjulbuen.

Eller hvis du sliper litt av bremsecaliperen så er du også i mål :wink:

• 9 months later...
Skrevet

Eller hvis du sliper litt av bremsecaliperen så er du også i mål :wink:

Noen som har prøvd dette? Skulle gjerne ha sluppet å brukt spacere fremme på min...

Skrevet

Når jeg tenker meg om så nytter det jo ikke å slipe av kalipperen, innerkanten på felgen tar jo borti fjørbeinet. Må nok ha spacer uansett, hvertfall med et15.

Skrevet
Fins ikke felgene med forskjellig innpress??

Borbet A 9x16 får du kun med et15. Du får 7,5x16 med et20. Den kombinasjonen passer bra på e30. 9x16 bak og 7,5x16 forran. Da må man bare brette inn kanten bak, så er det klart for bruk. :)

Skrevet

jeg hadde 9x16 forran og 10x17 bak på en e30 325i. slipte bare litt av kallipter forran... bak subbet d både på demper og hjulbue med folk baki...

den var ikke valset

mener d var 245-40 bak og 215-40 forran

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...