Mexos Skrevet Februar 19, 2008 Skrevet Februar 19, 2008 Men i helvette.. 17 cm?? 7" kant omtrent? Håhå.. Hva er innpresset på de da? ET-50?? :pHøres vilt ut.. Men er ørlitte gran redd for at dette bikker over å bli harry.. Håper ikke det er snakk om noen buer som ser ut som svære ballomger.. Må evt være at den får montert GTR kit da.. Er jeg inne på noe nå gaasen? Venter i spenning.. Å bekke over til harry har vel denne bilen gjort for lenge siden. Likevel har dette bygget min store respekt og det er et enormt bygg som det ikke er noen tvil om er bra bygd. Synes det er flott å se at eierne nok en gang begynner å bli ferdig. Får håper bilen holder seg på bukken for fremtiden Felgene høres jo helt syk ut! Gleder meg til å se bilder. Lykke til med siste finpuss
gaasen Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Skrevet Februar 20, 2008 Harry blir ett defininsjonspørsmål.. Har alt å si hva en legger i ordet harry.. Men sjønner hva du mener
vetu03 Skrevet Februar 20, 2008 Skrevet Februar 20, 2008 Harry blir ett defininsjonspørsmål..Har alt å si hva en legger i ordet harry.. Men sjønner hva du mener Enig der ja, at det er et definisjonsspørsmål. Cabben kan godt være harry, men ikke harry på samme måte som en Volvo 240 Med Sjalusi og terninger. Blir overkill på en måte, men en sinnsykt fet overkill fordi det er så drøyt breit, men kler den bilen.
gaasen Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Skrevet Februar 20, 2008 Er vel noe i det dur jeg mener også ja. Her kommer en preview av felgene, med sladda logo av ulike årsaker. 172 mm bane bak og 144 mm foran. Blir 20" Må bare få si jeg har trua til gangs! Tror dette blir fett, spesielt foran med de store bremsene.
oddgeir86 Skrevet Februar 20, 2008 Skrevet Februar 20, 2008 Sinnsyk felgkant ja Dette tror jeg også blir bra
Hanzo/// Skrevet Februar 20, 2008 Skrevet Februar 20, 2008 Har du fått sett felgen live? lurer på om de er så bra i virkligheten som på bilde.
BreitBau Skrevet Februar 20, 2008 Skrevet Februar 20, 2008 Harry blir ett defininsjonspørsmål..Har alt å si hva en legger i ordet harry.. Men sjønner hva du mener Regner med du skjønte hva jeg mente ja? Jeg syns personlig ikke Den asconaen (med skjærmer så flate og breie som Autobahn i Tyskland) som sto oppe i depotet på Rudskogen 2007 var noe spesielt kul. Enda værre hadde det blitt om noe sånt noe hadde kommet på en E46 som er ellers rund i formene.. Automote har jo vist de behersker det å kunne beholde linjer og stil før, ble bare litt nervøs når jeg ikke helt greide regne meg frem til hvor brede skjermer man må ha for å kunne kjøre så brei kant.. Er jo snakk om at du må kjøre endel negativt innpress da? Men begrenser seg jo det også, ettersom du når inn til dempern etterhvert..
gaasen Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Skrevet Februar 20, 2008 Har ikke set felgene live. Er vel så enkelt som å si att det er to sett som er på tur til norge og det er vel det nærmeste denne type felg har vært norge. viler sterkt på att denne felgen fins på noen biler i norge. En får håpe på det beste i forhold til garanti, slik er det umulig å forutse når en bestiller hjul i utlandet. Noen må tørre å gjøre det først! Tror sivert sa det var 11 i innpress bak. Ikke noe minus. Dette tror jeg nok sivert er en av de beste i landet på. å rekne ut innpress og dekkvalg i forhold til hva som går både innvendig og utvendig i skjermer. Hvertfall bmw 3-serie.
BreitBau Skrevet Februar 20, 2008 Skrevet Februar 20, 2008 11? Tror faktiskt det går ja.. Med litt enkel hoderegning tviler jeg absolutt ikke på det;)
Spiritus Sancti Skrevet Februar 20, 2008 Skrevet Februar 20, 2008 Det er som å drite på presten å legge ut en nissan på bimmers, men sjekk felgene.. Og ja, bilen står i sandefjord, eid av en som jobber på bsbildeler. Det er ikke 20 tom stor, men er vel samme felgene?
gaasen Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Skrevet Februar 20, 2008 Ligna veldig ja. Synd han driter seg ut så mye på senkinga. Ble egentlig litt nervøs jeg. Syns ikke de så noe bra ut der...
BreitBau Skrevet Februar 20, 2008 Skrevet Februar 20, 2008 Slapp av.. Blir noe helt annet på BMW.. Helt sikker på det.. Kan ikke huske å ha sett en Automote bil med stygge felger før.. Og det begynner sikkert ikke med denna.. Men skulle ikke du selge deg ut gaasen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå