Gå til innhold

hvilken m3?

therese
 Share

hvilken m3?  

309 stemmer

1. 1. hvilken m3?

• e30?
      103
    • e36?
      47
    • e46?
      162

Anbefalte innlegg

• Svar 115
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg venter med å stemme til e92 m3 kommer opp på lista. Ellers er M3 oppskrytt! e30 m3 er den med det mest spesielle (og kanskje mest sportslige) utseendet, e36 m3 er jo nesten som en vanlig e36 bare med litt større motor. E46 m3 er pen å se på men skuffet meg veldig da jeg prøvde den første gang!! CSL har jeg ikke prøvd, den virker grei! Har store forventninger til e92m3!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er faktisk litt overrasket over at E36 M3 ikke har fått flere stemmer (stemte selv E30 M3). E36 M3... spesielt med S52B32 motoren er absolut en kompetent konstruksjon som ikke ligger mye tilbake for E46 M3... og man kan i tillegg få den med fire dører... noe som gjør den til litt av et kompromis med tanke på venner/familie... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He...

liker alle tri og mest sannsynlig også nr 4 som kommer... :D

bmw er bmw: råest når det gjelder de beste bilene uansett.

alle tri er veldig fine å se på på hver sin måte...pluss at de bare blir sprekere etter som tiden går :lol:

økonomisk favoritt:e36

drømmen.e46 (e92)

til å leve med og vel så det:e30

hehe...det er bare så jævlig vansklig å velge en favoritt ...barn i en godtebutikk :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E-30en er ikke pen, men den er overkommelig. Thats it.

Så lang kom jeg her før jeg ikke orket å høre mer.. :x Viss E30 M3 ikke er pen så hva er E36 da!?! E36 er desidert den siste M-bilen jeg ville hatt.. E36 er egentlig den eneste bmwen jeg ikke gidder å se på i en salgsannonse en gang! Har hatt en E36 og det blir ikke fler.. Men selvsagt er smaken som baken..delt i to! Hadde vært litt kjedlig viss alle var enige :P

Kunne godt tenkt meg en bmw e46 M3 :) Men aller mest ønsker jeg meg en mazda RX7 :D

:x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øystein E30 M3

Har du noengang prøverkjørt E36 M3? Min første BMW var E36 og etter det tenkte jeg,thats it når det gjelder E36.Men man kan fort forandre mening ikke sant?Tror ikke du skal være så skråsikker....

Og når det gjelder avstemmingen her så savner jeg faktisk en E36 modell,nemlig M Coupe/roadster.

Hadde den vært på listen,så ville min stemme gått til den smått brutale M Coupe :twisted:

z3mc_ar.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øystein E30 M3

Har du noengang prøverkjørt E36 M3? Min første BMW var E36 og etter det tenkte jeg,thats it når det gjelder E36.Men man kan fort forandre mening ikke sant?Tror ikke du skal være så skråsikker....

Det er klart man kan forandre mening en gang i blant! Og selvsagt er det stor forsjell fra den E36en jeg hadde og til en M3..men fortsatt syns jeg bilene er smakløse og kjedlige utsendemessig! Har bare sotte på med E36 M3 men det sparket fra..ingenting å si på det! Men sorry..noen liker E36 bedre enn andre! Samme som at jeg syns E30 M3 er og blir den mest spesielle og fineste M bilen noen gang!

Men som jeg sa tidligere..det hadde vært drit om alle skulle meine det samme :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lang kom jeg her før jeg ikke orket å høre mer.. :x Viss E30 M3 ikke er pen så hva er E36 da!?! E36 er desidert den siste M-bilen jeg ville hatt.. E36 er egentlig den eneste bmwen jeg ikke gidder å se på i en salgsannonse en gang! Har hatt en E36 og det blir ikke fler.. Men selvsagt er smaken som baken..delt i to! Hadde vært litt kjedlig viss alle var enige :P

Kunne godt tenkt meg en bmw e46 M3 :) Men aller mest ønsker jeg meg en mazda RX7 :D

Sinnataggen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du må ha hatt et utslitt eksemplar av en original 316... :D Det er faktisk stor forskjell på E-36ene. Noen ser finere ut og føles fastere og bedre enn andre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du må ha hatt et utslitt eksemplar av en original 316... :D Det er faktisk stor forskjell på E-36ene. Noen ser finere ut og føles fastere og bedre enn andre...

Hehe.. :lol: ja det var riktig nok bare en 320i Cab.. men den var i meget bra stand! Men det er bra vi er uenige i blant :P Noen klarte å fyre meg i natt med E30 M3 så det er godt jeg klarte å fyre litt tilbake :wink:

hehe..

Sorry for off topic!! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...