hagenisse Skrevet Februar 5, 2007 Share Skrevet Februar 5, 2007 Jeg kommer garantert, men det blir ikke noe kjøring på meg siden bilen ikke er klar, men jeg hjelper selvsagt til hvis det er behov for det! Da kan du få lov til å sitte på og fortelle meg hvordan man kjører bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0rty^ Skrevet Februar 5, 2007 Share Skrevet Februar 5, 2007 Uansett, oppfordringen er herved gitt! Når jeg nå stiller opp med 22.000,- i forskuddsbetaling til Rudskogen håper jeg jammen folk stiller opp. Tror ikke det skal bli noe stort problem, når man ser tilbake på den interessen det var i fjor. Jeg lurte bare på om denne datoen er endelig, for da jeg jobber i nordsjøen og vil gjerne være med betyr det at jeg må bytte og ordne noen uker for å få det til. Men visst det skulle vise seg å være mangel på deltakere så er jo muligheten å ta med andre bilmerker, så uansett så vil det aldri bli noe problem å dekke leia. Hypotetisk sett altså, ikke at jeg tror det blir mangel på deltakelse. mvh Lars Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Februar 5, 2007 Share Skrevet Februar 5, 2007 bmwrasaren, bilene må som alltid ha skilt, da vegtrafikkloven gjelder også på Rudskogen. Mer info kommer etterhvert - ville bare ut datoen så tidlig som mulig. Ok. Forbaska synd da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Februar 5, 2007 Share Skrevet Februar 5, 2007 Da kan du få lov til å sitte på og fortelle meg hvordan man kjører bil. Å sitte på er alltid gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Februar 5, 2007 Share Skrevet Februar 5, 2007 Man kan jo rullere på de som har flaggvakter / innsjekk etc. slik at man ikke forplikter seg til kun å se på om man melder seg som frivillig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Februar 5, 2007 Share Skrevet Februar 5, 2007 For si det sånn nå da - Hold av fredag 18. mai fra 8 til 16! Faen da Hadde vert kjekt å ver med, men siden jeg er russ blir det nok vanskelig da jeg sikkert ikke bør kjøre den 18 mai Sørg for å ta masse bilder til oss som ikke kan være med da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Februar 5, 2007 Share Skrevet Februar 5, 2007 Hvis jeg får byttet bort jobbvakta mi den helgen kommer jeg Forhåpentligvis i nyinnkjøpt 320ci e46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Februar 5, 2007 Share Skrevet Februar 5, 2007 Vi kommer til å trenge en del folk til å være flaggvakter. Sånn som det ser ut nå blir det økter på 2 timer, opplæring vil bli gitt. Vi står også for utstyr til flaggvaktene som samband, refleksvester, brannslukkningsapparater etc. Dette er en veldig fin anledning til å ta gode bilder, samt å lære seg sporvalg etc ved å se på de som kjører (og de som driter seg ut). Ellers trenger vi kompetente personer til å være instruktører til banekjøringen og til teknisk kontroll (særlig på morgenen). De som har spørsmål ang flaggvakter, eller som vil stille som flaggvakt kan sende en PM til Gunnar. De som har spørsmål eller vil stille som instruktør eller teknisk kontrollør, kan sende en PM til meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvalaracing Skrevet Februar 5, 2007 Share Skrevet Februar 5, 2007 Er det lovlig med prøveskilter på banekjøringen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Februar 5, 2007 Share Skrevet Februar 5, 2007 Er det lovlig med prøveskilter på banekjøringen? Nei.... Og jeg har fri, så frua og jeg kommer.. Om det blir med M3'n eller en annen bil er enda usikkert.. Men kan jo kanskje stå litt flaggvakt evt. Skal ihvertfall ha med to videokameraer og filme mye og lage en film fra dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Februar 5, 2007 Share Skrevet Februar 5, 2007 Får se om jeg får med meg noen kompisser fra Trøndelagen for å ta turen nedover da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Februar 5, 2007 Share Skrevet Februar 5, 2007 Se der ja! Jeg kommer garantert, men det blir ikke noe kjøring på meg siden bilen ikke er klar, men jeg hjelper selvsagt til hvis det er behov for det! Jeg har en skiftnøkkel du kan låne av meg hvis du trenger Fredag 18mai må vel være en knall dag for de aller fleste..Håpe ikke alle er fyllesjuke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0rty^ Skrevet Februar 5, 2007 Share Skrevet Februar 5, 2007 Se der ja! Jeg kommer garantert, men det blir ikke noe kjøring på meg siden bilen ikke er klar, men jeg hjelper selvsagt til hvis det er behov for det! Jeg har en skiftnøkkel du kan låne av meg hvis du trenger Fredag 18mai må vel være en knall dag for de aller fleste..Håpe ikke alle er fyllesjuke Det eneste problemet med 18 mai er at det er en forferdelig tidlig dato å få ferdig en bil som står uten motor og ledningsnett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Februar 5, 2007 Share Skrevet Februar 5, 2007 Se der ja! Jeg kommer garantert, men det blir ikke noe kjøring på meg siden bilen ikke er klar, men jeg hjelper selvsagt til hvis det er behov for det! Jeg har en skiftnøkkel du kan låne av meg hvis du trenger Fredag 18mai må vel være en knall dag for de aller fleste..Håpe ikke alle er fyllesjuke Jeg skal ihvertfall sitte på noen runder med deg mr Ellingsen.. Så blir det litt inboard. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Februar 5, 2007 Share Skrevet Februar 5, 2007 BMW CCN treffet er jo helgen etter. Så det er jo ikke så veldig tidlig. April må man være ferdig..Da er det jo bare veier og fine temperaturer BMCCN Vårmønstring er 22april. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå