Gå til innhold

blir det noe banekjøring med "bimmers" til sommern

Gjest
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 192
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Høres bra ut, forhåpentlig vis har jeg fått kamera utstyr i mellom tiden der ja! Men du Gunnar, hadde det vært mulighet for meg og en kamerat, og fått fotovest? Sånn at vi kunne stått ute i lang svingen feks? Ute på gresset der, pleier det iallefall å så mange på gatebil!

Og ja, vi stiller da med proffesjonelt kamera utstyr! :) Kanskje jeg kan få dratt med 02'en ut dit å, sånn at folk kunne sett på den.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SteffenM2:

Da kan vi evt samkjøre den filminga litt, for jeg har med to kameraer selv, og skal filme mye inboard og ifra diverse flaggposter. Så tenkte jeg å redigere det sammen. Vært greit med enda flere klipp å redigert ifra. :)

Og bedre med en stor film med masse kjøring, istedenfor mange små klipp...

Fått laget en film på en time eller noe, så hadde det jo vært bra vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut, forhåpentlig vis har jeg fått kamera utstyr i mellom tiden der ja! Men du Gunnar, hadde det vært mulighet for meg og en kamerat, og fått fotovest? Sånn at vi kunne stått ute i lang svingen feks? Ute på gresset der, pleier det iallefall å så mange på gatebil!

Og ja, vi stiller da med proffesjonelt kamera utstyr! :) Kanskje jeg kan få dratt med 02'en ut dit å, sånn at folk kunne sett på den.. :)

Nå har vi litt sikrere opplegg enn gatebil, men vi skal se hva vi kan få til uten å ofre noe på deres sikkerhet. Jeg synes tiltaket høres veldig positivt ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe regler for å kjøre med cab på banen? Vet dette har vært forbudt andre steder tidligere (utlandet). Evt kan man bruker hardtop?

Jeg er ihvertfall med, sikkert med en kamerat eller to, såfremt jeg får tilbake lappen før den tid... :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut dette :)

Men er det noen som har søknads-skjema for deltagelse som kan leveres i hjemmet til den bedre halvdel :lol: Er litt mye i mai...

Jeg skal se om ikke vi kan utarbeide noe. Vil du ha avkryssningskjema for årsaker til fraværet (type velferd A/B/C elns)? Eller vil du fylle ut fornuftige årsaker til fraværet selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har meldt min interesse som flaggvakt allerede, og da blir både dv, tripod og speilrefleksen med på post!

Bør kanskje snart begynne å øve litt på å ta bilder av biler i fart. :)

Får vel lurt med Chrzz og kamearutstyret hans også tenker jeg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da virker det ihvertfall som vi skal få til noe bra filming ihvertfall. Jeg holder om dagen på å lære meg litt nytt innen den redigeringa, så da får jeg håpe det sitter til Mai. Kan gladlig sitte å leke meg jeg med litt filmlaging jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg skal begynne å uploade en times filming til deg mAZE, men når tiden kommer kunne jo alle som hadde filmet sendt råmaterialet til deg på dvd f.eks. om du vil ta jobben som ressigør. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg kan da ta på meg det.. Kan ikke love en knall finish på det, men skal da få til litt ja. Og da hadde det vært artig å hatt mye å ta av. :) En DVD med råmatrialet er jo digg da.

Både innenfra biler, utenfra fra over hele banen, depofilming, grilling(om det blir) osv osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...