Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

kom igjen vi må handle.. protest.. gjløre som franskmennene.. vi i norge er så dum at vi bare "godtar" alt.. så politikerene gjør som de vil!!!

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Vi er blitt så vant til å bli overkjørt at vi ikke bryr oss. Tror det har litt med den enorme kjøpekraften det er i landet om dagen, mange tenker vel at vi har penger nok så det gjør ingenting...

Er sikkert kun nordmenn som godtar..

• 2 weeks later...
Skrevet

Å som jeg hater de avgiftene!!!!! %&"%& &¤%%¤"/%¤

• 4 weeks later...
Skrevet

I dag datt den fæle regninga ned i postkassa mi! 2915kr!! Og hva er det første jeg gjør når jeg tar meg en kjøretur,jo kjøre rett ned i et stort hull i asfalten! Møkkapolitikk! Den skal ikke betales før siste frist og UTEN kid-nr!! Håper flere gjør det samme!

Skrevet
Hehe del opp regninga da, betal 50 regninger på 59 kr istedet så får de mange flere regninger uten kid og sjekke hehehehe

så plusser du på alle kronene du betaler i gebyr,, så blir iallefall veiavgifta billigere, hehe ;)

Skrevet

Blir nok uten kid her også.Nå vil jeg faen meg ha tilbake litt for alt jeg betaler i dette jævla avgifts landet her.

Forøvrig gjør det ikke noe om dere avlegger www.bilaksjonen.no en visitt og stemmer,det er jo gratis.

Og ja,jeg skal gjøre som jeg alltid har gjort,stemme FRP.

Skrevet

Kunn de ikke for faen ikke hatt årsavgiften bygd inn i forsikringen, sånn at den fulgte personen uansett hvilken bil man førte. Man kan jo bare føre en bil om gangen uansett. Eller biltilsynet kunne kalt det sertifikatavgift og gitt ut oblat til sertifikatet som man limte på eller at det var elektronisk chip i det som politi og biltilsyn kunne brukt ved kontroll og prikkbelastning el.

Skrevet

det er sykt ja..

Vi betaler først forsikring som er dyrt nok i seg selv, men ok, det er ikke direkte til staten.

Så betaler vi veiavgift, et gigantisk spleiselag for vedlikehold av veier...

Så betaler vi omregistrering osv som også er en god del

på toppen av dette betaler vi sikkert 80% av bensinprisen inn til samme formål som veiavgiften!

man skulle tro dette holdt i lange baner, men neida, vi betaler bompenger, piggdekkavgifter, fergebilletter osv osv også......

Kunne ikke Norge, som er et av "verdens rikeste land" spandert litt mer på oss enn dette?

Skrevet

Hater avgiftene jeg også. Men er så artig å se hvert eneste år når giroen detter den i postkassen, så er det et hel?#¤% Men så fort mars mnd er over, hører man ikke mer. Vi har det altfor godt her i landet, samme hva folk sier.. Hadde det vært no tak i oss, så hadde vi parkert bilene og laget kaos på hele vei nettet.. Politikerne vet at vi klager som f når avgifter innføres og skal betales, men de vet også utmerket godt at vi glemmer det etter kun kort tid..

Men for all del! Blir det aksjon, så er jeg med!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...