Gå til innhold

Felger til E46, hjelp med valgets kvaler!

larserso
 Share

Anbefalte innlegg

Syntes det ble stilig med 166 felgene på E46, Jeg så forresten den Gule E36 318i her med full M-styling, den hadde også disse felgene. Passet veldig bra.

Men pass på å kjøp felger med innpress til 3-Serie og ikke 5 serie som de er laget for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for bilder! Det sier så mye mer enn ord:)

Jeg tror nesten jeg begynner å helle litt mot felg 162. Jeg synes den ser veldig flott ut på bildene til Millhouse! Håper du ikke tok de bildene for min skyld..? Da får jeg litt dårlig samvittighet.

Det er bare å spørre om hvor jeg skal kjøpe;) Ingenting er bestemt, men pga. lite utvalg av 320d touring med manuell, sportseter og klimaautomatikk i Norge har jeg begynt å lete i Tyskland også. Det er via et firma som importerer bruktbiler at jeg evt. kan få med billige felger. Mulig jeg kan ta kontakt med deg Millhouse for en prøving om jeg ikke kjøper felger likt med bil? ;)

Jobber du hos forhandler forresten? Ser bare ut som om bildene er tatt hos en forhandler og mener å ha hørt noe om det ett eller annet sted her inne?

Skal leke meg litt med photoshop i helga og legge ut resultatet også.

-LE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for bilder! Det sier så mye mer enn ord:)

Jeg tror nesten jeg begynner å helle litt mot felg 162. Jeg synes den ser veldig flott ut på bildene til Millhouse! Håper du ikke tok de bildene for min skyld..? Da får jeg litt dårlig samvittighet.

Det er bare å spørre om hvor jeg skal kjøpe;) Ingenting er bestemt, men pga. lite utvalg av 320d touring med manuell, sportseter og klimaautomatikk i Norge har jeg begynt å lete i Tyskland også. Det er via et firma som importerer bruktbiler at jeg evt. kan få med billige felger. Mulig jeg kan ta kontakt med deg Millhouse for en prøving om jeg ikke kjøper felger likt med bil? ;)

Jobber du hos forhandler forresten? Ser bare ut som om bildene er tatt hos en forhandler og mener å ha hørt noe om det ett eller annet sted her inne?

Skal leke meg litt med photoshop i helga og legge ut resultatet også.

-LE

Bildener er tatt for lenge siden og det er bare hyggelig å hjelpe til. Si fra hvis du vil se hvordan de blir på. Jobber nok ikke hos en forhandler, men en god kompis jobber der. Så er innom i ny og ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...