Scirre Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 fet bilcrossbil dah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 ¨styggeste jeg har sett... behandle en bil sånn?? kunne i det minste vert en ford eller noe ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
javewl Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 hvordan får du deg selv til å male fuck på frontruta? kan ikkje bli eu godkjent det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 jævla te Sutring på folk ?ja det er en stygg bil! som har fått kjørt seg" men ha det er en 20 år gammel bil som de sikkert har hatt dritt mye morro med! hadde herjet som faen me den vis jeg hadde hatt den! så slutt å sutre så blir jo kvalm av det! Godt mulig den er 20 år gammel, men det er en E30. En av BMW's fineste, og det blir aldri flere av de!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325demon Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 fy å fy for en bil..http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1361978 det er min bil.. tørr du å komme å si det til meg eller? jeg skal nok finne ut hvem du er!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 fy å fy for en bil..http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1361978 det er min bil.. tørr du å komme å si det til meg eller? jeg skal nok finne ut hvem du er!!! Da vil jeg si din smak på hvordan en bil skal være er noe sær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325demon Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 bare kødd skulle bare skremme deg litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 Hahahaha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 og når fikk en 320 150hk.. til og med friskere enn da den rullet ut fra fabrikken denne, løp og kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw345tic Skrevet Januar 27, 2007 Share Skrevet Januar 27, 2007 gjennomført bil dette:) hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 27, 2007 Share Skrevet Januar 27, 2007 Dårlig behandlet BMW! men det hadde vært gøy og brukt den til cross, hadde bare fjernet spraylakken på frontruta.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet Januar 28, 2007 Share Skrevet Januar 28, 2007 Går en værre i Narvik faktisk, men hele 5`a med den er at eieren tror den ser kul ut (helt tragisk) med et body kit og spoiler fra Nille, lakk jobb fra det lokale bakeriet og soting fra helvete. Tenke seg til å ødelegge en e30 på denne måten? Jeg kjenner sure oppstøt i bakhalsen hver gang jeg ser denne mishandla stakkars bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oak Skrevet Januar 28, 2007 Share Skrevet Januar 28, 2007 "bobb bobb E-30 " hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet Januar 28, 2007 Share Skrevet Januar 28, 2007 Denne var MYE finere. Det må jo verre et sammle objekt !! http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1373588 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå