frodem3 Skrevet Januar 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2007 Linken fungerer når jeg trykker på den, så du får prøve igjen Annonsen blir sikkert sletta snart da siden jeg har kjøpt bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frodem3 Skrevet Januar 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2007 Det kan nok stemme at du har sett m3`n på fjellhamar . Jeg bor jo der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Januar 27, 2007 Share Skrevet Januar 27, 2007 Fungerer fortsatt hos meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet Januar 27, 2007 Share Skrevet Januar 27, 2007 Nyyydelig bil! Kunne tenkt meg en slik selv, men er vel fortsatt noen år til jeg kan ta meg råd til noe slik dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Januar 27, 2007 Share Skrevet Januar 27, 2007 Det kan nok stemme at du har sett m3`n på fjellhamar . Jeg bor jo der. Bor der jeg også. Aldri sett bilen min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frodem3 Skrevet Januar 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2007 Det kan nok stemme at du har sett m3`n på fjellhamar . Jeg bor jo der. Bor der jeg også. Aldri sett bilen min? Har nok sett bilen din cruse gjennom fjellhamar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Januar 27, 2007 Share Skrevet Januar 27, 2007 NY-DE-LIG bil! Åsså Clubsport attpåtil! Gratulerer så masse - dette er en perle!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet Januar 27, 2007 Share Skrevet Januar 27, 2007 Det ser ut som om det er en clubsport ja. Både på tekst og bilder. Meget bra valg! Da blir det vel litt ekstra godlyd òg tipper jeg, ettersom den skal være mindre isolert for bedre nytelse. Kom gjerne tilbake med hvordan du opplever SMG-kassen. Den er visst versjon 1 så vidt jeg har fått med meg. Eneste mod'en du bør gjøre er å få ut kassettspilleren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frodem3 Skrevet Januar 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2007 Tusen takk , fint at du la ut bildene . Gleder meg no sinnsykt til å få bilen. Er det noen som ve noe mer om hva som er spesielt med clubsport? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jass Skrevet Januar 28, 2007 Share Skrevet Januar 28, 2007 NICE gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Januar 28, 2007 Share Skrevet Januar 28, 2007 Helt råå!! bil Men blir nok for vilt for meg hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Januar 28, 2007 Share Skrevet Januar 28, 2007 Er bare å gratulere, vakkert syn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet Januar 28, 2007 Share Skrevet Januar 28, 2007 Er det noen som ve noe mer om hva som er spesielt med clubsport? Du finner litt noen poster ned på denne siden: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=28253 Mener også at den skal være rundt 25kg lettere enn standard Ci pga mindre isolasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frodem3 Skrevet Januar 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2007 Høres fint ut nå gleder jeg meg enda mer til å få bilen. Takk for info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frodem3 Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2007 Får bilen i mårra, kommer ikke til å få sove i natt. Har kjøpt meg nye 17' M3 felger til vinterhjul som jeg skal ha med meg når jeg henter bilen. Greie vinterlisser det. Blir nok nye 19' ere til sommern og justerbart senkesett. Å da tror jeg at bilen blir helt rå. Bare og si i fra viss det er noen som har lyst på de 18' felgene som sitter på bilen nå . Gi bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå