Søreng Skrevet Januar 27, 2007 Share Skrevet Januar 27, 2007 kjører 320 coupe nå og på den snøen som har kommet i bergen nå så er mitt inntrykk at bilen er rimelig bra på vinterføre, og vil man kjøre sidelengs er ikke det vanskelig heller:) Helt enig i dette utsagnet! Kjører også 320i coupé uten antispinn og piggfritt.. Nå skal det sies at det ikke har vert skikkelig "vinterføre" som du finner på fjellet med 2 meter brøytekant o.l. men har vert nok snø og såpeglatte veier her i byen også.. Og har ikke vert noe problem ennå! Og med den fantastiske vektfordelingen er det jo bare herlig å leke seg litt innimellom For di som er fra stavangerområdet er det vel flere enn meg som kan skrive under på det i går kveld var SÅPEGLATT på veien!! Da var jeg glad jeg hadde ABS, og den fikk kjørt seg!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smez Skrevet Januar 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2007 Men i forhold til Impreza kommer det nok til å føles som en slede uansett Kan eg skrive under på, Impreza er overlegen bmw på vinterføre så det holder. når det gjelder fremkommlighet og stabilitet tror eg mange glatt hadde byttet ut bmw'n på vinteren med impreza, meg inkludert;) og er jo grisefett å sladde med om en har baller til det:D min er jo til salgs enda.. første mann med 135k får den.. du trenger ikke baller får å sladde med preza.. det er verdens letteste ting bare å legge ut å gasse seg inn igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå