BMW_Larsen Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... &username= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 Fint at folk atvarer hvertfall Prøvde å ringe typen jeg, for å kødde litt Tok ikke telefon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 Dette er et godt eksempel på hvorfor jeg aldri betaler noe på forskudd, ikke hyggelig å bli lurt sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 blir skikkelig forbanna når jeg hører om sånt, supert at du legger ut sånn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Larsen Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2007 ikke at jeg har blitt svindlet asså.. men da jeg leste dette tenkte jeg det var lurt og advare.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hav Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 Hei Gikk et tlf opp dit fra meg også.. ikke så langt unna fra elverum jeg.. tenkte kan gå og hente penga hehe.. men bra at du legger opp slik info! stå på og flere burde gjøre dette.. mvh Hav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 Jeg er jo fra elverum,men har aldri hørt om denne typa. Kjett når folk bare skaper drit for andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 har blitt lurt en gang.. betalt halvparten på en telfon jeg skulle kjøpe på finn, fikk aldri telfonen.. og han jeg kjøpte den av svarte aldri mer.. var så irritert, hadde mest lyst å drepe fyren.. Aldri om jeg betaler på forskudd mer.. Vel og merke har jeg aldri blitt lurt på ebay.com av utenlandske folk.. Det systemet virker ganske bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 Flott at noen legger ut advarsler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 høres ut som teamturtall spør du meg. holder ikke han hus oppe ved elverum? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 Uansett er det bra at man blir advart, jævlig tapere ass... hater svindlere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nygaard Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 høres ut som teamturtall spør du meg. holder ikke han hus oppe ved elverum? harstad i troms fylke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 28, 2007 Share Skrevet Januar 28, 2007 teamturtall hørtes kjent ut....tror de har svindlet på bilforumet også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.T Skrevet Januar 28, 2007 Share Skrevet Januar 28, 2007 Han må ha tjent seg en fin slant på å svindle da, siden flere har blitt svindla av han før. Svindlere skulle ha blitt skutt å gravlagt en gang for alle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Januar 28, 2007 Share Skrevet Januar 28, 2007 er litt skummelt å betale på forskudd... skulle kjøpe felger av en her på forumet som ble borte. greit nok det. det kan jo skyldes jobb el annet,men ble da letende på finn. første selger jeg fant der ville ha kjøpesum og frakt på forskudd,men jeg fant ut at jeg skulle hente selv. da var plutselig felgene solgt med en gang jeg sa det...? fikk tak i andre av en som jeg møtte på halvegen. tror det er beste løsningen når det gjelder handel med ukjennte selv om jeg måtte kjøre 35mil... edit: han på forumet tok ikke betalt og så ble borte. han ble borte før det og det var ikke noe tull med han. folk har lov til å slutte å være på et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå