Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en kamerat, som har liggendes et komplett M3 vaderinteriør i sort skinn til E36 coupe (forstoler/ baksete og dørtrekk/sidetrekk bak) og en hardtopp, til E36 cab (farge : Diamantsort)

Jeg har ingen mere info en dette, og har heller ikke noen bilder, men han kan kontaktes på 91337384 eller espen@randabergtrykk.no

Tingene befinner seg i Stavanger.

Skrevet
Nummer og email står der..

Hvorfor ikke kontakte han selv.

så ikke dette... Har sendt mail 2 minutter etter inlegget her :) Beklager så meget ;)

Dette er mailen hans på jobben, så du får nok ikke svar før i morgen. Tror det var snakk om ca 13000.- for interiøret, hardtoppen vet jeg ikke. Det er bare å ringe å spør, han biter ikke.

Skrevet

ai, 13 høvdinger :D var litt mer enn jeg trodde dette..

Jeg klarer nok å vente til i morgen Tommy, men takk for tipset :)

Men var ikke 13 ganske hard pris? Eller er det normalt for vader skinn?

Skrevet
ai, 13 høvdinger :D var litt mer enn jeg trodde dette..

Jeg klarer nok å vente til i morgen Tommy, men takk for tipset :)

Men var ikke 13 ganske hard pris? Eller er det normalt for vader skinn?

OS bildeler selger disse for ca 16000.- å ettersom de ikke er lette å få tak i, så er prisen deretter.

Skrevet
Slike interiør selges for 7-8000kr i sverige..

13000 var en ganske stiv pris ja.

OS har ganske høye priser på brukte deler synes jeg..

Kan du finne et vader interiør til meg i Sweden for meg,så er du grei..

Skrevet

det er veldig høy prisklasse på vader interiør i norge/danmark, billigere i sverige men for oss på vestkysten er det kanskje litt langt å kjøre. og 13k er vel ikke dyrt hvis interiøret er strøkent uten hull o.l. litt trist å kjøre til sverige for å få ett sjabby interiør... (litt offtopic men) tror nok han får 12-13k for interiøret så lenge han venter, legg det ut på bmwccn ogfså

Skrevet

Hvorfor være så opptatt av hva ting koster i utlandet? Hvis en heller vil handle fra utlandet, så gjør gjerne det. Så kommer moms og frakt i tillegg... samt at en må faktisk leite det frem, og kjøpe litt uten "garanti og sikkerhet" i mange tilfeller.

Selger velger selv pris, og skambud kan sikkert sendes per PM.

Skrevet

Han som har dette ståendes, har nok ikke hastverk med å selge det, siden det allerede har stått forsvarlig lagret i ca. 1 år, å det var bare tilfeldig at han nevnte det til meg, at han fremdeles hadde det, å jeg tilbød han å legge det ut her.

Skrevet

Har sendt han mail,men han "skulker" kansje idag :lol:

Skal prøve å ringe han isteden,lurte på pris på hard-top'en og om han kunne tenke seg å selge framstolene for seg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...