Tommy Skrevet Januar 25, 2007 Skrevet Januar 25, 2007 Har en kamerat, som har liggendes et komplett M3 vaderinteriør i sort skinn til E36 coupe (forstoler/ baksete og dørtrekk/sidetrekk bak) og en hardtopp, til E36 cab (farge : Diamantsort) Jeg har ingen mere info en dette, og har heller ikke noen bilder, men han kan kontaktes på 91337384 eller espen@randabergtrykk.no Tingene befinner seg i Stavanger.
Geir Anders Skrevet Januar 25, 2007 Skrevet Januar 25, 2007 Nummer og email står der.. Hvorfor ikke kontakte han selv.
-Roger- Skrevet Januar 25, 2007 Skrevet Januar 25, 2007 Litt OT: Hva er vader interiør? Er det bare at det er m3 stoler?
Søreng Skrevet Januar 25, 2007 Skrevet Januar 25, 2007 Nummer og email står der..Hvorfor ikke kontakte han selv. så ikke dette... Har sendt mail 2 minutter etter inlegget her Beklager så meget
Tommy Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Skrevet Januar 25, 2007 Nummer og email står der..Hvorfor ikke kontakte han selv. så ikke dette... Har sendt mail 2 minutter etter inlegget her Beklager så meget Dette er mailen hans på jobben, så du får nok ikke svar før i morgen. Tror det var snakk om ca 13000.- for interiøret, hardtoppen vet jeg ikke. Det er bare å ringe å spør, han biter ikke.
Søreng Skrevet Januar 25, 2007 Skrevet Januar 25, 2007 ai, 13 høvdinger var litt mer enn jeg trodde dette.. Jeg klarer nok å vente til i morgen Tommy, men takk for tipset Men var ikke 13 ganske hard pris? Eller er det normalt for vader skinn?
Tommy Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Skrevet Januar 25, 2007 ai, 13 høvdinger var litt mer enn jeg trodde dette..Jeg klarer nok å vente til i morgen Tommy, men takk for tipset Men var ikke 13 ganske hard pris? Eller er det normalt for vader skinn? OS bildeler selger disse for ca 16000.- å ettersom de ikke er lette å få tak i, så er prisen deretter.
Øyvind L. Skrevet Januar 25, 2007 Skrevet Januar 25, 2007 Slike interiør selges for 7-8000kr i sverige.. 13000 var en ganske stiv pris ja. OS har ganske høye priser på brukte deler synes jeg..
Ågedal Skrevet Januar 25, 2007 Skrevet Januar 25, 2007 Slike interiør selges for 7-8000kr i sverige..13000 var en ganske stiv pris ja. OS har ganske høye priser på brukte deler synes jeg.. Kan du finne et vader interiør til meg i Sweden for meg,så er du grei..
Kjetta Skrevet Januar 26, 2007 Skrevet Januar 26, 2007 det er veldig høy prisklasse på vader interiør i norge/danmark, billigere i sverige men for oss på vestkysten er det kanskje litt langt å kjøre. og 13k er vel ikke dyrt hvis interiøret er strøkent uten hull o.l. litt trist å kjøre til sverige for å få ett sjabby interiør... (litt offtopic men) tror nok han får 12-13k for interiøret så lenge han venter, legg det ut på bmwccn ogfså
Pedi Skrevet Januar 26, 2007 Skrevet Januar 26, 2007 Hvorfor være så opptatt av hva ting koster i utlandet? Hvis en heller vil handle fra utlandet, så gjør gjerne det. Så kommer moms og frakt i tillegg... samt at en må faktisk leite det frem, og kjøpe litt uten "garanti og sikkerhet" i mange tilfeller. Selger velger selv pris, og skambud kan sikkert sendes per PM.
Tommy Skrevet Januar 26, 2007 Forfatter Skrevet Januar 26, 2007 Han som har dette ståendes, har nok ikke hastverk med å selge det, siden det allerede har stått forsvarlig lagret i ca. 1 år, å det var bare tilfeldig at han nevnte det til meg, at han fremdeles hadde det, å jeg tilbød han å legge det ut her.
E36Cab1 Skrevet Januar 26, 2007 Skrevet Januar 26, 2007 Har sendt han mail,men han "skulker" kansje idag Skal prøve å ringe han isteden,lurte på pris på hard-top'en og om han kunne tenke seg å selge framstolene for seg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå