caaatooo Skrevet Februar 3, 2007 Skrevet Februar 3, 2007 Denne bilen er direkte nydelig! Enkelt og greit den peneste Z3 coupe'n jeg noensinne har sett "Alt" er rett med den, og den tar seg skambra ut både med BBS'ene og banefelgene
mAZE Skrevet Februar 5, 2007 Skrevet Februar 5, 2007 Grattis med mnd bil Bjørn.. Meget fin den kjærra di..
mAZE Skrevet Februar 7, 2007 Skrevet Februar 7, 2007 Ang. Mercedes bokstavene bak, jeg så ingen som reagerte da maze hadde dette på sin 2.8 Compact Å jo da.. Tok det forøvrig av å jeg..
Ellingsen B. Skrevet Februar 12, 2007 Skrevet Februar 12, 2007 Begynner på bilen snart (vinter/vår rengjøring). Bilen skal opp på bukk. Gå over under,over,inni etc Nye bremsene skal på, nye grenrøret og skal skjære inn litt på BBS felgene så jeg får lavere inpress. Vil ha bilen lavere bak med BBS felgene gitt Kommer tilbake med bilder etc
Andycam Skrevet Februar 16, 2007 Skrevet Februar 16, 2007 Meget fet bil du har, Ellingsen! Husker jeg satt og kikket på den på finn (?) i fjor da den var vurdert solgt. Kriblet i lommeboka! (regner med det var din bil, syntes å kjenne igjen bildene og at den hadde kompressorkit) Liker veldig godt coupè utgavene av Z4 og Z4.
DarkZun Skrevet Februar 25, 2007 Skrevet Februar 25, 2007 Jävlar...du är en duktig pojke! Mycket fin bil! Hälsningar från Egget...jag överlevde pistolskjutningen på Svinesund!
Ellingsen B. Skrevet Februar 26, 2007 Skrevet Februar 26, 2007 Jävlar...du är en duktig pojke! Mycket fin bil! Hälsningar från Egget...jag överlevde pistolskjutningen på Svinesund! Det tok noen år å komme seg tilbake!
Ellingsen B. Skrevet Februar 27, 2007 Skrevet Februar 27, 2007 Da ser det ut som bilen blir solgt.. Litt blanda følelser vedr. dette salget egentlig. Vært en helt herlig bil!!
Dr_S Skrevet Februar 27, 2007 Skrevet Februar 27, 2007 Føler med deg...bilen er jo helt vanvittig pen! Du får dårlig tid til å finne ny nå da =) Husk jeg skal være med, hehe
Saltkjelen Skrevet Februar 27, 2007 Skrevet Februar 27, 2007 Da ser det ut som bilen blir solgt.. Litt blanda følelser vedr. dette salget egentlig. Vært en helt herlig bil!! Satan! Nevøen min er på jakt etter grom BMW og da særlig Z3 Coupe. Har tipset han om denne bilen, men han må bli kvitt S3'n først.. Velvel, det kommer vel et annet tog også! Nydelig bil forøvrig..
Steffan C Skrevet Mars 1, 2007 Skrevet Mars 1, 2007 Da ser det ut som bilen blir solgt.. Litt blanda følelser vedr. dette salget egentlig. Vært en helt herlig bil!! At du klarer å selge dette smykke . Hva er planene for neste BMW?
Ellingsen B. Skrevet Mars 1, 2007 Skrevet Mars 1, 2007 Da ser det ut som bilen blir solgt.. Litt blanda følelser vedr. dette salget egentlig. Vært en helt herlig bil!! At du klarer å selge dette smykke . Hva er planene for neste BMW? Er det jeg sliter med. Jeg vaier fram og tilbake hver dag. Er litt sugen på en E36 M3, men er også usikker på de samt vanskelig å finne en som er i super stand. Er jo mye eldre bil med ca samme prestanda som Z3n.. Ellers er jeg åpen for 7er også..men tipper jeg går fort lei..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå