Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne bilen er direkte nydelig!

Enkelt og greit den peneste Z3 coupe'n jeg noensinne har sett ;) "Alt" er rett med den, og den tar seg skambra ut både med BBS'ene og banefelgene :)

• Svar 103
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ang. Mercedes bokstavene bak, jeg så ingen som reagerte da maze hadde dette på sin 2.8 Compact ;)

Å jo da.. Tok det forøvrig av å jeg.. :)

Skrevet

Begynner på bilen snart (vinter/vår rengjøring). Bilen skal opp på bukk. Gå over under,over,inni etc :) Nye bremsene skal på, nye grenrøret og skal skjære inn litt på BBS felgene så jeg får lavere inpress. Vil ha bilen lavere bak med BBS felgene gitt :)

Kommer tilbake med bilder etc :)

Skrevet

Meget fet bil du har, Ellingsen! Husker jeg satt og kikket på den på finn (?) i fjor da den var vurdert solgt. Kriblet i lommeboka! ;) (regner med det var din bil, syntes å kjenne igjen bildene og at den hadde kompressorkit)

Liker veldig godt coupè utgavene av Z4 og Z4.

• 2 weeks later...
Skrevet
Jävlar...du är en duktig pojke! Mycket fin bil! Hälsningar från Egget...jag överlevde pistolskjutningen på Svinesund!

:lol: Det tok noen år å komme seg tilbake! :twisted:

Skrevet
Da ser det ut som bilen blir solgt.. Litt blanda følelser vedr. dette salget egentlig. Vært en helt herlig bil!!

Satan! Nevøen min er på jakt etter grom BMW og da særlig Z3 Coupe. Har tipset han om denne bilen, men han må bli kvitt S3'n først.. Velvel, det kommer vel et annet tog også! Nydelig bil forøvrig.. :D

Skrevet
Da ser det ut som bilen blir solgt.. Litt blanda følelser vedr. dette salget egentlig. Vært en helt herlig bil!!

At du klarer å selge dette smykke :shock: .

Hva er planene for neste BMW?

Skrevet

At du klarer å selge dette smykke :shock: .

Hva er planene for neste BMW?

Er det jeg sliter med. Jeg vaier fram og tilbake hver dag. Er litt sugen på en E36 M3, men er også usikker på de samt vanskelig å finne en som er i super stand. Er jo mye eldre bil med ca samme prestanda som Z3n..

Ellers er jeg åpen for 7er også..men tipper jeg går fort lei..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...