Nino Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 hvem av oss? han med bildene? eller han med ftp server'n tenker du liker oss begge jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 Jeg liker dere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 Hvordan blir det med ftp`n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 Dette blir stas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 Jeg kan hoste bildene... har 1,7gb tilgjengelig på 100mbit linje. PM for ftpinfo hvis du trenger plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NyborgRacing Skrevet Januar 27, 2007 Share Skrevet Januar 27, 2007 hadde vært fint å fått opp bildene så jeg får lasta dem ned å skrivi ut plakater å fyllt "gutte"rommet å garagen:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet Januar 27, 2007 Share Skrevet Januar 27, 2007 Dete var godt lesestoff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostespiller Skrevet Januar 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2007 Får ikke lagt opp bildene. Mulig det er jeg som er litt amøbe Er første gangen jeg legger opp noe på en ftp server. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 27, 2007 Share Skrevet Januar 27, 2007 blir kjekt om de bildene hadde kommet ut ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Januar 27, 2007 Share Skrevet Januar 27, 2007 Får ikke lagt opp bildene. Mulig det er jeg som er litt amøbe Er første gangen jeg legger opp noe på en ftp server. Noen som kan hjelpe meg? Skjekk PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Januar 27, 2007 Share Skrevet Januar 27, 2007 ser ut som du har fikset en host, hvis ikke kan du ta kontakt. å laste opp via FTP er ingen heksekunst. Lettest er å åpne nettleseren skrive "ftp://nettadresse.tld" logg inn med bruker/pass å dra filene over. Et bedre alternativ er å bruke en FTPklient eks. smartftp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostespiller Skrevet Januar 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2007 Er på vei opp nå. Men har ikke tidenes opplastingshastighet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Januar 27, 2007 Share Skrevet Januar 27, 2007 Siden Ostespiller ikke har fått lasta opp alle bildene ennå så kan æ jeg vise liten preview Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Januar 28, 2007 Share Skrevet Januar 28, 2007 Tar det liksom veldig lenge dette her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostespiller Skrevet Januar 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2007 De er oppe nå. Må nesten vente på at "JohJoa" legger opp info om serveren. Siden den er hans mener jeg. Enjoy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå