Gå til innhold

E36 Cab 94/97:Ombygging til M3 *NYE BILDER/FERDIG LAKKERT!*

Anbefalte innlegg

Skrevet

se her ja, her var det gjort litt forandriger.. Ple pent med insturmentringene og carbon-detaljene!

MEN.. synes ikke du skal gå for DTM potter, ta heller dobbel vanlig heller.. Blir mye penere synes jeg da!

Men denne helga må vi se om vi ikke kommer til en ordning med stolene :D

Kjenner jeg gleder meg litt til skinn nå :D

• Svar 156
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Her går det frammover ja, ser fram til å sjå bilen din i aksjon, så får vi sjå kass som går best av din og min etter eg har hatt en tur hos ESS ;)

forrige torsdag kjørte eg over "heia" der du bur, prøvde å sjå etter bilen, men var lite å sjå.. trur det blir vane å kjøre omvei sia det berre er store veggelementer å kjøre på :)

Skrevet
Synes krom ringene og individual merket var fint jeg :) Litt mer usikker på Rånerpotta du har bestilt. Er slikt man setter på en golf 2.

Den beste dagen i dette prosjektet er nok den dagen du kan kjøre ut bilen og vaske og polere den og støvsuge og vaske og gnikke og rense skinnsetene osv :twisted: Så er det bare å sette seg i vidunderet og cruise rundt og kose seg ::)

Individual-merket ser jalla ut på bildet,men passa veldig bra når du ser det "live".

Står DTM potte på bilen nå,men pga rust må eg skifte. Tok da likegodt en med DTM igjen. Ser kansje rånete ut for noken,men synes det ser bra ut ettersom chassiet skråner oppover fra fronten liksom. Og Scorpion rustfritt er jo bra :wink:

Klarer nesten ikkje å vente lenger,like før eg berre MÅ ha en tur nå snart :whoa:

Skrevet
se her ja, her var det gjort litt forandriger.. Ple pent med insturmentringene og carbon-detaljene!

MEN.. synes ikke du skal gå for DTM potter, ta heller dobbel vanlig heller.. Blir mye penere synes jeg da!

Men denne helga må vi se om vi ikke kommer til en ordning med stolene :D

Kjenner jeg gleder meg litt til skinn nå :D

Dobbel vanlig er jo nett det......vanlig.....hehe.... jaja,er vel ikkje det største problemet om det er rett eller DTM....

Begynner å bli bra strøken innvendig nå,har bestilt fullt pleiesett for cab+ rens og behandling for skinn int.

Skinn er tingen vettu :wink:

Skrevet
Her går det frammover ja, ser fram til å sjå bilen din i aksjon, så får vi sjå kass som går best av din og min etter eg har hatt en tur hos ESS ;)

forrige torsdag kjørte eg over "heia" der du bur, prøvde å sjå etter bilen, men var lite å sjå.. trur det blir vane å kjøre omvei sia det berre er store veggelementer å kjøre på :)

ESS? Lukter eg mekanisk snurre eller? hehe.... Spørs om ikkje du parkerer meg ganske bra da ja :angry: hehe....

Ikkje så godt å sjå frå veien,garasjen der den står er nesten paralell med hovedveien slik at den ikkje er god å få auge på. Kansje like greit :wink:

Blir ofte litt liten den tunellen langs sjøen ja....

• 3 weeks later...
Skrevet

ESS? Lukter eg mekanisk snurre eller? hehe.... Spørs om ikkje du parkerer meg ganske bra da ja :angry: hehe....

Ikkje så godt å sjå frå veien,garasjen der den står er nesten paralell med hovedveien slik at den ikkje er god å få auge på. Kansje like greit :wink:

Blir ofte litt liten den tunellen langs sjøen ja....

Tviler på at han parkerer deg så veldig med 328 kompressor..

Skjedd noe mer i det siste eller?

Skrevet

Skal komme med oppdateringer iløpet av denne veka+bilder. Idag fekk eg satt på 2 nye framhjul,valgte 225/45 for å få bilen høgare og få fylt ut felgane litt meir(8.5). Men det eg merka når eg satte de på var at på høgre sida stakk hjulet noken cm utafor skjermen(sto et smalt stepphjul på der før).

Viser seg at det er visst breiddeforskjell på M3 framskjerm kontra "vanlig" E36 framskjerm :(

Justerte bilen opp 5mm foran,men må sikkert ta minst 5mm til ser det ut som.

Og etterpå måtte eg jo berre ta bilen ut av garasjen og teste bakkeklaringa på tørr asfalt under skyfri himmel. Fytte faen til detta flytter seg!!! :shock: Drog han ut delvis på første for det vart endel spinning,og deretter fullt ut på 2 og 3. FUN FUN FUN 8):D8)

Er et rått brøl av desse motorene,hehe....

Skrevet

Blir kult med noen bilder nå:) men M3 skjermene er ikke bredere enn vanlige e36 skjermer, det kom nye skjermer 9/96, så de står på både M3 og vanlig fra den datoen. Men det at det er breddeforskjell på de visste jeg ikke.. vet du ca hvor mye det skilte? Kan ikke være at den gamle skjermen var valsa ut litt da?

Skrevet
Blir kult med noen bilder nå:) men M3 skjermene er ikke bredere enn vanlige e36 skjermer, det kom nye skjermer 9/96, så de står på både M3 og vanlig fra den datoen. Men det at det er breddeforskjell på de visste jeg ikke.. vet du ca hvor mye det skilte? Kan ikke være at den gamle skjermen var valsa ut litt da?

Var det eg lurte på nemlig,om den var valsa eller ei :? Er snakk om noen cm viss eg ikkje hugsa feil,skulla ha snakka med en som har valse-erfaring om dette.....

Satser på å få gjort litt idag,men er jo pokker meg alltid noke anna som må gjerast. Skal egentlig lodde inn noen motstandeer på eine hengeren idag,men får sjå ka som prioriteres mest,hehe.... :wink:

Skrevet
Nå føler jeg det er obligatorisk med en film av udyret :twisted:

Hadde jo vært noke ja,korleis gjer en dette da? Og kor lang sekvens kan eg lage? Har et videokamera(digitalt) som bruker små cd'er,sikkert greitt å legge det innpå pc'n rekner eg med??

Viss noen veit,tell me!! :)

Skrevet

Har tenkt å godkjenne dette,men ikkje før i 2011 da bilen var importert i 2001 :cry: Har en kompis som skal "hjelpe" meg igjennom Eu-kontrollane inntil videre :wink:

Men er ikke regelen før 96, tror ikke det er noe 10 årsregel på sånt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...