Gå til innhold

Forslag til ett bedre forum...

Øyvind81
 Share

Anbefalte innlegg

Man bør vel først og fremst ha litt kunnskap om BMW og bil generelt.

Så bør man ha tilgang på internett :D

Ellers gjelder vel vanlig folkeskikk og oppdragelse, samt at man er aktiv deltaker på forumet.

Det skader heller ikke at man kan skrive et nogenlunde korrekt norsk. I tillegg vil jeg mene at det er en fordel å ikke være for interessert i BMW... man blir faktisk en "bedre" BMW entusiast hvis man også har litt interesse for hva andre bilprodusenter holder på med... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal til for å bli moderator da?

Man bør vel først og fremst ha litt kunnskap om BMW og bil generelt.

Så bør man ha tilgang på internett :D

Ellers gjelder vel vanlig folkeskikk og oppdragelse, samt at man er aktiv deltaker på forumet.

Ser ut som om det hadde passet for meg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt enig er altfor "rotete" her inne er faktisk et bedre system på for forumet fastford.no modellene burde vært adskilt.

Hvis vi skulle dele opp forumet etter E-modeller... hvor mange sub-fora får vi da ?... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jo ingen vits å dele inn forumet etter modeller hvis man skriver modell i topic. da trenger man ikke lese om annet en E36 hvis man ikke vil.

er intressangt å lese om andre modeller enn den jeg har i garasjen,men det spørs om jeg gidder det hvis jeg da må innom 5 fora for å få det til. blir mer rotete.

de folka som har peil på saker og ting om min bil har jo ofte "kommet seg videre" til nyere modeller og da blir det jo vanskeligere å få svar fra dem om en bil de hadde for 10år siden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...