Hanzo/// Skrevet Januar 28, 2007 Share Skrevet Januar 28, 2007 heisann holder på med å kjøpe inn litt annlegg til jeg skal påbegynne mitt e34 prosjekt. det jeg nå ser etter er da to 10" eller 12" subber samt forsterker.. hva er da det beste å få tak i til rundt 5000,-?? har sett litt på denne http://www.megabillig.no/index.php?page ... 24&id=1500 Mvh Hans ove. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Januar 28, 2007 Share Skrevet Januar 28, 2007 Endret topicen din! Hjelp meg etc. egner seg dårlig som overskrift. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Januar 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2007 takker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Januar 28, 2007 Share Skrevet Januar 28, 2007 Skal det spille høyt? Og må det være 2elementer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet Januar 28, 2007 Share Skrevet Januar 28, 2007 Stikk opp på bilradiospesialisten på paradis, så fikser de noe til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Januar 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2007 det skal spille bra og høyt http://www.megabillig.no/index.php?page ... 24&id=1500 er dette noe feks.?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Januar 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2007 ingen meninger?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Januar 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2007 å oki såpass.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NyborgRacing Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 virker bra det der.. bare det at i en 5serie er det så jævla vanskeli å få trykke in i coupen for det er en "tett" bil.. å husk det er ikke bare bass som har noe åsi.. du må ha mye diskant å mellom tone, bass er lett men for å få alt til å synge sammen i en nydeli lyd koster det penger!! har bygd nytt anøegg inne nå å det koster til nå 35K ca.. da er det pluss kabler for 5000,- så skal du ha bra lyd blir det dyrt! men er du ikke så nøye med kvalitet på lyden å er ute etter bare bass er jo det lett å billi bare du bygger en skikkeli kasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Januar 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2007 nei jeg skal ikke bare ha bass! når det gjelder mellom diskanter så lurer jeg på om noen har noen tips der og.?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre87 Skrevet Januar 30, 2007 Share Skrevet Januar 30, 2007 Ikke stikk på Bilradiospesialisten isåfall , der får du ikke mye lyd for 5000 . Men min menig så vil dette spille veldig bra http://www.megabillig.no/index.php?page=produkt&cat1=1&cat2=124&id=1632 Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Januar 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2007 ok noen som har noen meninger om dette settet da? er det en ok forsterker?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre87 Skrevet Januar 31, 2007 Share Skrevet Januar 31, 2007 Kicker er ett veldig bra merke og forsterkeren og sub'en er veldig bra. Så jeg ville heller anbefalt dette sette enn det Rockford Fosgate settet, for jeg har egentlig ikke så stor tro på Rockford for alt jeg har hatt av RF har vert en stor skuffelse når det gjelder verdi for pengene. Men Kicker har jeg ikke noe å utsette på. Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2007 ja det ser jo veldig bra ut da. men liker ikke helt de firkantede subbene som de har ... er det bare meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simonix Skrevet April 15, 2007 Share Skrevet April 15, 2007 http://www.dreamtm.no rå og billige greier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå