Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 141
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

E90/2/3 M3 kommer med en 4,0 V8 på 426hk. SMG som standard, manuell som tilvalg. Kommer til å koste ca. 650 000 i Sverige. Regn med det dobbelte eller mer i Norge. (leste det på Zatzy)

Skrevet
E90/2/3 M3 kommer med en 4,0 V8 på 426hk. SMG som standard, manuell som tilvalg. Kommer til å koste ca. 650 000 i Sverige. Regn med det dobbelte eller mer i Norge. (leste det på Zatzy)

Dette stemmer overhodet ikke iht. Tim Røsand, salgssjef hos Autozentrum som blandt annet har kjørt bilden over lengre tid.. Han kan fortelle at bilen trolig vil få 430 hestekrefter og ikke 410-415 hestekrefter som pressen antyder.. Han forteller i samme sleng at det blir et antatt max. turtall på 8250 og bilen vil bli levert med EDC (Elektronisk demperkontroll) og 18" som standard. 19" vil man kunne få krysset av på utstyrslisten. Bilen har 360mm bremser foran og bak blir det 350mm. Bilen er forøvrig antatt 10 sekunder raskere enn E46 M3 CSL på ringen. At bilen kommer med SMG som standard skal overhodet ikke stemme. Han forteller at SMG girkassen er død, den vil forsvinne etterhvert og kommer ikke på den nye M3'en. Derimot vil bilen bli lansert med en 6-trinns manuell kasse, med mulighet for en såkalt dobbeltcluch-kasse fra og med mars 2007. Dette er noe tilsvarende som VW har på noen modeller, DSG girkassen..

Skrevet

Som sagt...bare noe jeg leste på Zatzy. Var en som kjente en sentral person i BMW som sa det.

Har også hørt at SMG skal fases ut.

426 og 430 hk går vel for det samme?

Sies at M3 kommer til å få noe som heter "M dynamics", dvs. mange av de samme innstillingsmulighetene som M5 har.

Skrevet

Her er et par-tre FETE biler:

Denne skulle jeg kjøpe,men så ble min bil stjålet og alt endte i grus :cry:

3,0L med 286Hk, 5 gir

blstrkenm3ss7.jpg

3,2L med 343Hk ombygd til CSL-look og kompressor=450Hk :twisted:m3csl4cp1.jpg

3,2L med 321HK, 6 gir

hvit19acssr3.jpg

Skrevet

E39 M5!!!! Desidert fineste bmw som noen sinne har blitt laget!

Etter min mening da.. Om 2 år er en sånn min.. Believe me :D

Skrevet
328dyfront.jpg

Denne fargen syntes jeg er kul.

Dakar gul heter de.laget eksklusivt for e36 M3

Det er en tøff farge, men var veldi falmet den bilen bortsett fra den oppigjenlakka døra :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...