Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 141
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hei. Tråden den er fin den, skal ikke klage på alle de fine bilene å sånn, men jeg syns også du kan heller skrive ''Her kan vi diskutere og legge ut bilder å info om M-modellene'' istede for å spørre om det er helårs biler, for det er det ikke, ifølge meg da. dette var min mening. Ellers en fin tråd:)

håper ikke dette ble en fjortisutale, for er ikke mer enn 4 år siden jeg var der:P hehe

Skrevet

Jeg kom på bimmers for bare noen uker siden og er helt ny når det gjelder forumet og BMW generellt. Jeg er ikke spesiellt god på å formulere spørsmål, men jeg prøver så godt jeg kan ;) De trådene jeg har startet skulle egentlig bare gjøre slik at jeg skulle bli litt bedre på bimmers. Ser jo at forumet er fullstappet med kompetente BMW-elskere og jeg vet jeg ikke kan måle meg med noen av dem. Men de som ikke vet alt, må jo få spørre, og jeg tenkte bimmers ville være en god mulighet for å kunne lære mer :) Mange mener jeg heller burde bruke tiden min på google, men er ikke bimmers et forum hvor man kan spørre om ting man lurer på? Håper jeg ikke skuffer noen..

Fint at du sier ifra om ting jeg kan gjøre bedre og er glad for at du er fornøyd med tråden :)

Skrevet

Hehe, fin overskrift.

Ja det er hyggelig å få nye medlemmer, og serlig jenter mener jeg da:) Bruk heller tiden til å spørre de her inne om råd og div, og overse de som slenger dritt.

god kveld.

Skrevet
Hehe, fin overskrift.

Ja det er hyggelig å få nye medlemmer, og serlig jenter mener jeg da:) Bruk heller tiden til å spørre de her inne om råd og div, og overse de som slenger dritt.

god kveld.

Det er jeg helt enig i :)

• 2 weeks later...
Skrevet

Vi lager tross alt tråder for å få mest mulig postcounts og derfor poster vi gjerne flere poster i samme thread etter hverandre med få minutters mellomrom (uten at andre har postet noe).

Neida, kjør bare på med bilder du/dere!

edit: (merk jeg bruker ENDRE knappen å legger til mer info i posten min, i dette tilfellet ett ontopic bilde)

7263_1024.jpg

Skrevet

Hei Therese.

Velkommen til forumet.Kult med entusiastiske jenter:-)

Send meg en emailadr. på pm,så skal du få masse gromme ///M bilder...

Skrevet
istede for å spørre om det er helårs biler, for det er det ikke, ifølge meg da.

Hvorfor er ikke en M-bil en helårsbil? Har kjørt med M3 på vinteren, og det var ikke noe problem for min del.

Skrevet
Hei Therese.

Velkommen til forumet.Kult med entusiastiske jenter:-)

Send meg en emailadr. på pm,så skal du få masse gromme ///M bilder...

Joda, men meningen med tråden er å få lagt ut bildene her ;)

Så legg de ut her heller, så alle som vil får se :)

Skrevet
istede for å spørre om det er helårs biler, for det er det ikke, ifølge meg da.

Hvorfor er ikke en M-bil en helårsbil? Har kjørt med M3 på vinteren, og det var ikke noe problem for min del.

M3 på vinteren er helt kurant det, ihvertfall E46. Bruker den minst mulig til hverdagskjøring på vinteren, pga at jeg vil ikke ha alle kilometerene på den og den blir så møkkete og fæl, men har bla kjørt til Nord-Trøndelag i snøstorm, og jeg må si at bilen er en ypperlig vinterbil. Faktisk den av BMW'ene jeg har hatt som har taklet glatta best.

MVH

TommyL

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...