bull7 Skrevet Januar 28, 2007 Share Skrevet Januar 28, 2007 kjøpte en 316i i går... han som solgte den påstod at det er ventiltikk i motoren. så jeg tenkte jeg skulle starte den i dag for å høre på motoren. det er jævla ulyd i dynamoen. 2 cm slark. men det er strøm på bilen. det er nesten så bilen starter men dit og ikke lenger. bilen var tom for bensin. men det har jeg fylt på i dag. og den har stått ute i 15-20 minus i nesten 14 dager. noen som vet hva jeg kan gjøre for å få start på bilen? vil så gjene høre om det er ventiltikk eller bare dynamoen det er ulyd i.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Januar 28, 2007 Share Skrevet Januar 28, 2007 du får bare prøve å starte til batteriet er tomt.. starter tilslutt vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bull7 Skrevet Januar 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2007 nei... har prøvd det.. starter ikke for det. skal man ikke høre innsprøytningspumpa når man vrir på tenningen? for den hører jeg ikke. og den ble byttet for 2 mnd siden..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rams Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 Har du i det hele tatt tilstrekkelig spenning på batteriet ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bull7 Skrevet Januar 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2007 ja har det. er nok av strøm på bilen. men den starter ikke for det.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 Du får prøve å trille start på den da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 kast på litt kondensfjerner også. hvos den har stått ute en stund i 15 minus kan det ise litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bull7 Skrevet Januar 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2007 tviler på at det hjelper... lurer på om det kan vært vann i bensin jeg så det har spekt i et rør eller no sånt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 tøm bensintanken og fyll på ny bensin..? elns.. bytt batteri kanskje... eller du kan jo prøve å trillestarte den som D.C.V. sa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bull7 Skrevet Januar 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2007 batteri er bra... hjelper ikke å trille starte den... garantert spekt....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 ok.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå