Ole-Magne Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 ja... her e en autoDB annonse igjen, men måtte bare vise den til dere.. som sakt så manger ganger før: smaken er som baken... to delt. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1356656 samtidig oppdaget jeg denne: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1131197 liker normalt ikke røde bmw`er, men denne var ikke så ille Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318 Touring 04 Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 den sorte er det verste jeg har sett på lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 den røde så jeg her i sommer.. den så ganske strøken ut. siklet litt på den ja. ikke noe ulempe at det var 330 heller da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 Haha, den monsterfangeren er så seriøst stygg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 bil, som vekker mye oppsikt. Er ikke rart folk snur seg når det ser så jævlig ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36-M-Tech cab Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 fy faen, merklig at noen i det hele tatt selger så støgge frontfangere. skulle vært forbudt å tatt inn i landet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 tror han hadde tjent en god del penger på om han hadde svinget den fronten innom en stålpe eller noe slikt, den hade i hvertfall blitt mer attraktiv for meg da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 montert en syko støvsuge motor under der så hadde den sikkert fungert bra som støvsuger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 Den E36 hadde fortjent en motorvask før det ble tatt bilde av motoren. E46 hadde nydelig felger Ja, vet men sier det om alle andre biler som har make felger som meg. Men litt artig å se at det er kun litt dyre biler med stor motor (og E46) som har de felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 tror den e36n kunne trenge en polering? så jo helt falma ut jo ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 Stygg som juling den fangern.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smaavik Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 Utrolig at noen betaler penger for og ødelegge bilen sin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36-M-Tech cab Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 enstemmig vedtatt, bilen ligner på en krysning av støvsuger og alien.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 Bilen hadde jo et veldig pent interiør da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-olsen Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 E36`n hadde blitt fin den hvis man bare hadde tatt en motorvask, polering og byttet den fronten.. E46`n var nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå