muska Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 Bør kanskje si litt jeg også siden jeg er feil kjønn og driver med bil.... Har sett dette utallige ganger av både menn og kvinner... Og som en liten trøst til oss alle vil noen andre gjøre det gang på gang igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jølle Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 Hvorfor ikke ta med seg egen slange ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 Hehehe... en god film som tåler å bli vist mange ganger... ... her er en annen film... i samme fasong. I rettferdighetens navn er jeg imidlertid temmelig sikker på at kvinner ikke er alene om å krangle med bensinpumpeslanger og handlevogner... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 30, 2007 Share Skrevet Januar 30, 2007 Hehehe... en god film som tåler å bli vist mange ganger... ... her er en annen film... i samme fasong. I rettferdighetens navn er jeg imidlertid temmelig sikker på at kvinner ikke er alene om å krangle med bensinpumpeslanger og handlevogner... hahha evig bra ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Januar 30, 2007 Share Skrevet Januar 30, 2007 Hahah den var kostelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.T Skrevet Januar 30, 2007 Share Skrevet Januar 30, 2007 hehe så bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Januar 30, 2007 Share Skrevet Januar 30, 2007 Jøss! Kvinnfolka finner på mye løye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Januar 30, 2007 Share Skrevet Januar 30, 2007 haha!! Shoppingdama tok et stort kakestykke der!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet Januar 30, 2007 Share Skrevet Januar 30, 2007 Egner seg vel dårlig som slangetemmer hun ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå